Meiden, even smerig sorry, maar weet niet wat te doen.. ben de hele dag ziekig, moet overgeven, maar nu moest ik meteen naar het innemen van clomid overgeven.. echt meteen, moet ik nou nieuwe slikken of niet? wil niet alweer een ronde verspillen, maar ook geen overdosis krijgen, weet niet of het kwaad kan.. moet er 3 slikken.
als je meteen hebt gespuugd dan is het er zeker weten uit. ik zou een nieuwe nemen. probeer contact op te nemen met met het ziekenhuis. hoop dat je je snel beter voelt.
maar zit al aan de 150 mg he.. wil geen overdosis krijgen.. denk dat ik ze gewoon neem over een paar uurtjes.. gadver die dingen zijn ook zo smerig
Meid wat vervelend.. Ik zou ook even contact opnemen met het ziekenhuis. Geef je wel gelijk om ze over een paar uurtjes weer opnieuw in te nemen (als dat lukt) hopelijk voel je je snel weer beter. Sterkte. Liefssss
ziekies, voel me prima alleen sinds vanmiddag misselijk en overgeven.. vreemd he.. misschien iets verkeerd gegeten..
Hi, Ik heb ook wel eens in het weekend zoiets gehad, heb toen het ziekenhuis gebeld en kreeg toen via de eerste hulp een gynaecoloog aan de lijn die dienst had... Maar als je meteen na het innemen het gespuugd, zou ik ook gewoon een nieuwe nemen een paar uur later, aangezien je het waarschijnlijk hebt uitgespuugd. En 1x 50mg extra op totaal 750 mg zal ook niet veel uitmaken denk ik. groetjes, Snoopy
jeetje mj...heb je ze nu weer ingenomen? Ik had ook niet geweten wat ik had moeten doen, goed dat je het zkh hebt gebeld! Hopelijk blijven de nieuwe pillen wel binnen. Beterschap!
Oh, ik dacht dat jij ze 3x per dag nam... ik heb ook 150 geslikt en nam ze in 3x (en alsnog hondsberoerd erdoor en niet eens werken ook...) groetjes, Snoopy
mj, hoop dat het al weer wat beter met je gaat en dat je die lekkere pilletjes wel hebt binnen gehouden deze keer!