te weinig groeien?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door anno103, 8 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. net bij het cb geweest om te wegen
    op de curve daar zit ze flink onder de -2 lijn
    kon rijstebloem gaan geven als ik wilde maar dat wil ik niet, voor de 6 maanden alleen bv
    nu in de groeicurve op bv.com valt het nog best mee.
    vinden jullie niet?

2. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik denk dat rijstebloem ook weinig toevoegd, zit weinig calorieen in.
    Zwaar is ze niet, maar ook niet geweest zoals ik zie.
    Ze volgt nog aardig dezelfde lijn en over een maandje is ze 6 maanden toch?
    Hoeveel voedingen krijgt ze per dag? Je kunt proberen borstcompressie toe te passen zodat ze je borsten goed leegdrinkt en goed de vette achtermelk krijgt.

3. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Is ze ziek geweest of ben jij ziek geweest? Ik zou eerder vaker gaan aanleggen dan rijstebloem geven, borstcompressie is ook een goede tip.

Ik vind trouwens het lijntje niet erg zorgwekkend. Ze zit gewoon op de onderste lijn, ze is klein. Dat kan :)

4. ze is idd nooit zwaar geweest, mijn oudste ook niet hoor
    die woog met 1 jaar 8,5 kg
    over een maand is ze idd 6 maanden.
    ze krijgt ong 6 voedingen op een dag.
    ze drinkt mijn borsten goed leeg naar mijn idee en af en toe gebruik ik idd borstcompressie
    flesjes drintk ze 140 maar zou ze meer op kunnen maar ik krijg al geen 140 gekolfd en moet in het weekend dus al bij kolven om aan meer te komen om het aan te vullen.
    misschien toch meer in een flesje gaan doen?
    ze krijgt 5 flessen in de week dus ook daar zal ze de winst niet halen denk ik

xxxxxxxxxxx

5. nee deze maand zijn we geen van beide ziek geweest, nou ja 3 weken geleden heeft ze 1 keer koorts gehad.
    en ze poept nu erg veel, moest nu beetje rs geven, maar ik heb wel het idee dat het poepen al minder wordt.normaal poept ze 1 keer per week en nu 4 keer per dag.

xxxxxxxxxxxxx

Deel Deze Pagina