Goedemorgen dames, Mijn rijtje testen van deze week (woensdag, donderdag en vanochtend). Is dit een goede oploop? En hebben jullie enig idee hoe veel dpo ik ben? Ik weet namelijk niet precies meer wanneer ik voor de laatste x ongesteld ben geworden. In ieder geval was ik 8 oktober ongesteld (maar dat was volgens mij niet de eerste dag). Rond 15 en 20 oktober gemeenschap gehad. Cyclus rond de 28 dagen ongeveer. Dankjewel!
Prachtige oploop! Gefeliciteerd Ik denk dat je rond de 4 weken zwanger bent, maar dat wordt straks wel duidelijk met de eerste echo, geniet ervan!
Mooie testen hoor! Gok dat je eerste testje op 11/12 dpo was, en dat je dan vandaag ongeveer 3+6/4 weken zwanger bent. Gefeliciteerd!
Dames, gisteren en vanochtend ook weer getest (zie foto). Maar is de test nou lichter dan gisteren???? Pfff...onzekerheid....
De test is goed. Elke test is ook weer anders. Ook de testen gaan niet heel veel donkerder meer worden. Als je te vaak test maak je je zelf helemaal gek. Heb vertrouwen in je lichaam. Je bent zwanger gefeliciteerd ☺️
Niks mis mee...hij lijkt nu hetzelfde. Je moet over aantal uur nog maar es vergelijken. Denk dat ie dan wel wat donkerder is. En je moet hem eigenlijk niet met die van gister vergelijken maar met die van eergister.
Eerst goed laten drogen en dan kan je goed vergelijken. Bij mij wisselde het heel erg per test, had er soms gewoon twee slechte tussen zitten. Dan leek hij niet op te lopen. Inmiddels ben ik zes weken en heb ik de 3+ van cb gehad en knallers op de kv2v5. Volgens mij ziet t er gewoon goed uit!
Oh nee lijkt me niet lichter hoor. Bovendien kan het nog wel beetje schelen in begin omdat het erg afhankelijk is hoe geconcentreerd je urine is. Dus geniet lekker. Ziet er mooi uit.