Hey, Deed deze ochtend op 12 dpo een testje van sensitest. Wat denken jullie? Ik heb geen ervaring met deze testen maar kreeg ze gratis bij bestelling van ovulatietesten... Louke
Ik zie hem! Ik heb ook zo'n test en streepje gehad, daarna een kv 2v5 gedaan en daar kwam een duidelijke streep op
Deze ochtend k2v5 test gedaan...even licht streepje...maar wel binnen de tijd en zichtbaar zonder turen... Vrees dat het gewoon veel te licht is voor 12/13dpo...
Misschien over 2 dagen Mig een keer testen. Dan zou hij donkerder moeten zinn aangezien hcg niet iedere dag verdubbeld maar om de 2 dagen ongeveer
Ovulatietest was op zaterdagmiddag (21/10) positief... Net terug testje gedaan en streepje is wat duidelijker... Het stond er binnen de afleestijd en is in het echt mooi roze..
Je test beter in de middag dus Zou morgen even overslaan met testen en maandag in de middag weer een nieuwe doen. Die kan je dan mooi vergelijken met vandaag.
Eens met de rest! En hou er rekening mee dat de kv2v5 qua kwaliteit momenteel erg wisselt. Veel meiden bij wij hij traag of niet goed op lijkt te lopen (had ik ook). Ik duim voor je!