Al vijf dagen bruinverlies?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door mysore, 2 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mysore

mysore Actief lid

29 dec 2008
    345
    0
    16
    student
    Gelderland
    Hallo allemaal,

Ik heb sinds afgelopen donderdagavond heel licht bruinverlies. Dit was op dag 26 van mijn cyclus. Gisteravond had ik was kramp in mijn buik en dacht ik dat mijn ongesteldheid door zou breken, maar dit is nog steeds niet zo. Sinds gisteravond heb ik wel wat rozige afscheiding. Het lijkt op bloed maar het lijkt totaal niet op een normale ongesteldheid. Het is een beetje waterig. Ook heb ik af en toe wat sliertjes in mijn urine, ook lichtroze. Ik zit nu op dag 30.

In juli ben ik gestopt met de pil. Sindsdien heb ik een hele regelmatige cyclys, varierend tussen 27 en 30 dagen. Vorige maand was ik echter op dag 32 nog steeds niet ongesteld. Ik heb toen 's avonds een test gedaan en deze was heel licht positief. Echt heel licht, al zag mijn vriend zelfs een heeeeeeel licht streepje. Maar echt overtuigd was hij niet. Die nacht, op dag 33, werd ik heel erg ongesteld met heel veel pijn. Ik vermoed dat ik toen erg kort zwanger ben geweest maar dat dit direct weer is afgebroken.

En nu heb ik dus alleen wat bruinverlies en een beetje rozige spul bij het afvegen. En die sliertjes in mijn urine (van een halve cm ofzo).

Nu is het ook zo dat ik deze maand weer wilde beginnen met de pil. Donderdagavond na die paar druppeltjes bruinverlies ben ik dan maar gewoon begonnen, maar ik wist niet zeker of ik nu echt ongesteld was. Ik twijfel daar nog steeds over. Normaal gesproken ben ik eerst een paar uurtjes licht ongesteld en dan breekt het echt goed door!

Herkent iemand dit?

2. staartje

staartje Bekend lid

5 feb 2009
    806
    1
    18
    zorg
    brabant
    dit zou heel goed innesteling kunnen zijn ik zou even aan vk vragen op deze site

3. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    en heb je je vk gebeld?

4. mysore

mysore Actief lid

29 dec 2008
    345
    0
    16
    student
    Gelderland
    Hoi! Nee, maar ik ben gewoon ongesteld geworden... Ik ben geloof ik op maandag of dinsdag met de pil gestopt omdat ik me afvroeg of het daar aan lag dat het niet doorbrak. Nou goed, direct de dag erna brak mijn ongesteldheid door. En ik ben er nog steeds niet van af!

Deel Deze Pagina