De vraag staat al in de titel. Ik zie nl nooit dat iemand 150 mg clomid gebruikt. Volgens mij werkt clomid gewoon helemaal niet, als de 100 ook niet werkt. Iemand ervaringsverhalen?
Nee dat is niet helemaal waar hoor. Ik heb ook clomid gebruikt. 50 en 100 sloegen niet aan en de 150 wel. Helaas niet zwanger door geraakt. Daarna nog 2x 150 gebruikt maar toen sloeg het niet meer aan.
Hoi hoi, ik heb ook de 50, 100 en 150 geslikt in de hoop meerdere eitjes te krijgen. Maar bij alle hoeveelheden toch maar 1 eitje. Hetzelfde resultaat zonder clomid. Voor mij werkte clomid dus niet
Hoi pippeke, Ik heb nu twee keer 150 gehad en de eerste keer had ik drie eiblaasjes en een goede eisprong, deze maand 1 eiblaasje en positieve ovulatietest. We gaan volgende maand wel over op IUI omdat de samenlevingstesten steeds negatief zijn. 100 mg heeft bij mij trouwens alleen een cyste opgeleverd Maar 150 kan dus toch werken! Ik had er ook weinig vertrouwen in, maar dingen lopen toch altijd weer anders
Hier nog een positieve ervaring met Clomid 150! Althans, gedeeltelijk dan... Kindje 1: - clomid 50; geen ei - clomid 100; 1 eitje, zwanger, MA - clomid 100, eitje, zwanger, kindje geboren in 2012 Kindje 2: - clomid 100; geen eitje - clomid 150; 1 eitje, Pregnyl, zwanger, MA - clomid 150; doet vooralsnog niks... Morgen op CD 15 nog 1 laatste check en anders door naar Puregon. Kortom, het was welliswaar 1 keer, maar de Clomid heeft toch gewerkt op 150mg