Gisterochtend had ik ineens heel ietsjes helderrood bloed, een druppeltje leek het maar. Dus ik dacht hee misschien word ik wel weer voor het eerst ongesteld na m'n bevalling 14 weken geleden. Gedurende de dag een paar drupjes en daar bleef het bij, nu al niks meer. Is dat normaal tijdens de borstvoeding? Het is geen menstruatie te noemen. De pil slik ik nog niet (zwanger ben ik ook niet)
Mijn menstruatie is al sinds bart 8 weken is, weer terug. Heb 4 dagen last van mn buik en steken in mn borst/tepels, en verlies dan wat bruin slijm. Heel anders dan mn 'oude' menstruatie! Zal wel met hormonen te maken hebben
Hier had ik afgelopen week ineens echt rood (oud?) bloed. Ook zeurende pijn in buik en rug... Volgens mij een menstruatie dus. Had dat echt niet verwacht al na 4,5 week. Volgens verloskundige zal het zo zijn...
ik heb nu 2,5week "gedruppeld" en pas toen kwam het echt door. Het is nog niet veel maar wel duidelijk een menstruatie. Na de bevalling 14weken af en aan gevloeid, volgens de gyn kwam het door de bv. Hij kon geen andere verklaring vinden, alles zag er supergoed uit vanbinnen. Nou gooi ik het dus ook op de bv dat het zo gaat. Dochter drinkt nog minimaal 4x per dag, sommige dagen zelfs nog 10x, naast het gewone eten :O en ze groeit nog maar amper hihi (ontwikkeld wel heel snel dus ze komt niks te kort) toevoeging: dit is niet m'n eerste ronde dat het zo gaat
Ik had zo'n 7 weken na de bevalling wat bloed, heel weinig. Ik dacht ik: dat is de menstruatie. Gelukkig tot nu toe (18 weken) geen bloed meer gezien. Over 5 weken gaan we op vakantie dus ik hoop dat het iig tot daarna wegblijft.
Toevallig dat ik net de laatste reacties lees van jullie, net ineens weer twee druppels bloed in m'n ondergoed. Paar dagen geleden dus ook maar dat hield al snel op. Eens kijken of t nu doorzet. Zou t gek genoeg wel fijn vinden om even ongesteld te worden na zon tijd
Ik heb na 2 maanden 2 dagen oud bloed verloren, uiteindelijk heeft het nog een maand gerommeld voordat ik echt ongesteld werd. Hormonen...
Kan allemaal volkomen normaal zijn tijdens BV. Je kunt nergens van op aan. Het verschilt enorm per vrouw en ook per BV- periode. Hier 14/ 15 maanden na de bevalling weer ongesteld. Miste het eigenlijk als kiespijn