Hai allemaal Even een vraagje want blijf er toch tegenaanlopen. Ik voed 1 borst per keer en doe aan blokvoeden indien ukje binnen 2 uur opnieuw vraagt krijgt hij dezelfde borst. Jij vraagt ongeveer om de 2 a 2,5 uur. Snachts laat hij er eenmalig 4 uur tussen. Maar heb vaak last van stuwing hij drinkt de borst ook niet helemaal slap. hij is vol en voldaan en mijn borst is nog niet leeg. Rechts vaker dan links maar beiden pakt hij niet goed de achtermelk mee. Tips? Dankje!
Hoi, Als blokvoeden niet goed lijkt te werken, zou ik contact opnemen met een lactaiekundige bij jou uit de buurt om een plan op maat te maken. Je zou namelijk een langer blok kunnen gaan aanhouden. En om de achtermelk te bereiken eerst 1-2 minuten afkolven. Maar doe dit onder lactatiekundige begeleiding, zodat je productie niet ineens heel veel gaat dalen. Zoek via de volgende link een lactatiekundige bij jou in de buurt: Zoek Lactatiekundige IBCLC | Particulieren | NVL Borstvoeding – zeker over borstvoeding Groetjes Saskia