Hallo, ik heb een dochtertje van ruim 4 weken,tot 2 dagen terug hadden we buiten 2 regeldagen om in de tweede nergens last van en liep de borstvoeding perfect. Helaas is ze nu na de voeding van twaalf uur en de voeding van 5 uur niet meer verzadigd en blijft schreeuwen. Gisteren heb ik van ellende een beetje hypoallergene voeding na gegeven en daar dronk ze bijna 30 cc van op en toen was het goed de laatste voeding en de eerste 2 van vanmorgen waren genoeg en bij de voeding van 12 uur vanmiddag was het weer precies hetzelfde. Ze word echt boos ook terwijl ze bij mij drinkt, na een kwartier drinken laat ze los en hapt weer aan en dat blijft zich herhalen,ze gooit dan boos haar hoofd achterover. Hoe ga ik dit weer goed krijgen zodat ze wel voldoende heeft aan mijn melk,nakolven heb ik geprobeerd maar meer als een paar druppels krijg ik er niet uit. Hoop dat je me advies kan geven. groetjes cindy
hoi cindy, probeer het eens met wisselvoeden: wanneer ze pauze neemt leg je haar aan de andere kant aan. dit wissel je dan een paar keer per voeding, zodat je vettere melk geeft (lekker voor haar) en doordat je steeds wisselt van borst ga je ws meer aanmaken op dat moment (fijn voor jou!) succes, Heidi