Nachten ineens een ramp.. het maakt me onzeker..

Discussion in 'Stel je vraag aan de lactatiekundige' started by dolfijn1982, Dec 27, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

Apr 1, 2010
    7,023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Hoi Teddy,

Hier ben ik weer ;) Vind het nogsteeds super dat je hier bent om onze vragen mbt BV te beantwoorden! en je reacties zijn altijd super vlot: heerlijk!

Mijn Boefje is ondertussen 9mnd, en we hebben ongeveer het volgende schema:

07.30 BV
    08.00 1 boterham
    10.30 BV en slapen
    12.45 BV en fruithap (ruim 1 stuks fruit met liga)
    15.00 BV en slapen
    17.30 (meestal) BV en warm eten (ong. 150 gram totaal)
    19.30 BV en slapen..

en dan.. tja, dit is het de laatste week:
    00.30u BV, 03u BV, 05u BV, soms ook nog 06u BV en dan beginnen we weer van voor af aan..

Voorheen kwam hij wel voor de voedig rond 03 en 06u maar dat was dan ook echt wel max :(
    Het breekt me een beetje op, niet zo zeer het opstaan en het voeden, maar wel de onzekerheid of het allemaal wel goed gaat zo..

Hij heeft net zijn eerste tandje gekregen en is heel actief met gaan staan en klimmen :cool:
    Zijn gewicht en lengte staan in mijn handtekening..

Wil je even mee kijken naar schema? en misschien nog tips hoe we de nachtvoedigen weer een beetje in het gereel kunnen krijgen?

Ik hoor het graag en hoop dat je mijn onzekerheid wat weg kunt nemen!

Alvast bedankt!

2. Teddy

Teddy Bekend lid

Oct 20, 2011
    695
    0
    0
    Hoi,

Dat jouw kleintje ineens weer meer 's nachts komt heeft denk ik alles te maken met zijn ontwikkeling. Twijfel niet aan je melk. Jouw kindje groeit er al 9 maanden goed op. Je schrijft dat ie met tanden bezig is. Vaak zorgt dat voor enorm veel onrust 's nachts. Het doorkomen van tanden is nl. pijnlijk.

Jouw schema en zijn gewichten zien er goed uit. Hij zoekt 's nachts geborgenheid en die vindt hij aan de borst. Als jij het volhoudt is er niks aan de hand. En het gaat weer over.

Sterkte.

3. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

Apr 1, 2010
    7,023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Bedankt weer voor je snelle reactie!
    Fijn dat het niets met mij of mijn melk te maken heeft maar alles met zijn ontwikkeling... Hoort er gewoon bij dus :p
    Ik hou het wel even vol hoor, hebben voor hetere vuren gestaan ;)

Ik hoop dat zijn tandjes snel verder doorkomen zodat we weer wat meer kunnen slapen.

Heel veel succes met je nieuwe baan komend jaar! en natuurlijk fijne jaarwisseling!

xx

Share This Page