vorige week zaterdag is mijn zoon geboren en ben in eerste instantie begonnen met bv. we hebben bewust gekozen voor geen kraamzorg,en onze huisarts was er niet in dat weekend. ook waren alle weegschalen uitgeleend dus heb ik besloten flesvoeding te gaan geven. was heel bang dat hij 3 dagen niks binnen zou krijgen,kon hem niet wegen. maar heb hier enorm veel spijt van nu en ben vanaf woensdag weer begonnen (had nog heel veel stuwing) en hij drinkt goed aan de borst alleen is hij pas tevreden na een flesje kv van 40 a 60cc heb domperidon gekregen en leg hem voor iedere voeding aan elke borst 15a20 min aan. met kolven valt er niet veel uit te halen 10a20cc. heeft u misschien tips zodat ik de bv toch kan laten slagen?? alvast bedank gr,an1984
hoi als je echt helemaal voor de borstvoeding wilt gaan dan zou ik zsm contact opnemen met een lactatiekundige en een afspraak maken bij jou thuis. Die kan een voeding meekijken en alles inventariseren en tips en adviezen op maat geven. Het kan zeker goed komen, maar dan wel met een plan op maat. Succes! Home | NVL Borstvoeding – zeker over borstvoeding Mirjam