Ik ben echt een beetje wanhopig op het moment. De bv gaat al vanaf het begin niet zo lekker, al last gehad van kloven en aanlegproblemen. Ze wil mijn linkerborst ook niet vasthouden, waarom weet ik niet. Vandaag heeft ze vanaf half 3 om de 2 uur gedronken, maar ze slaapt maar niet. Ze blijft huilen en smakken als we haar wegleggen. Ik heb mijn linkerborst helemaal leeggekolfd en ga dat zo nog maar een keer doen. Mijn rechterborst doet ontzettend veel pijn na al die voedingen. Ze drinkt wel goed uit mijn rechterborst, drink ook ruim een half uur steeds en lijkt dan in slaap te vallen, maar ze wordt toch steeds weer wakker na 10 minuutjes. Ik ben bang dat ik te weinig melk heb, dat ze niet voldaan raakt en daarom niet wil slapen. Vandaag heeft ze van 11 tot half 3 en van 3 tot 4 geslapen, verder is ze steeds wakker... Ik hoop dat iemand tips voor me heeft!
Het lijkt me een regeldag. Maar misschien ook een combinatie met een aanlegprobleem. Heb je er al eens iemand bij gehad die er echt kijk op heeft, een lactatiekundige of iemand van VBN of LLL? Je kunt ook filmpjes op internet bekijken over hoe je goed aanlegt: http://www.drjacknewman.com/index.php?o ... 5&Itemid=6