Help hoe ik krijg mijn bv weer snel opgang?

Discussion in 'Borstvoeding' started by pcla2006, Feb 1, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pcla2006

pcla2006 Lid

May 31, 2006
    71
    0
    0
    almere
    Hallo Meiden,

Mijn meisje heeft nu veel honger na weinig drinken toen ben ik eens gaan na kolven en kwam gewoon niets meer uit.

Nu wilde ik een electrische borstkolf huren om het weer op gang te brengen gaat dat werken? Alleen Lyka weigert de fles hoeveel honger ze dus ook heeft. En mocht ik melk kolven kan ik het dus niet gebruiken.

Ik las ik een andere in een andere topic over een neusspray wat is dat misschien kan ik het nog halen voor het weekend.

Misschien hebben jullie nog tips ik begin een beetje heel erg ongerust te worden.

Alvast bedankt voor jullie hulp

Liefs

2. Nemo

Nemo Niet meer actief

Oke eerst even een paar vraagjes.
    Hoeveel dagen heeft jouw kindje al last van die honger ? En hoe uit die honger zich ? Komt ze snel weer na een voeding of is ze gelijk na de voeding nog ontevreden ?
    Hoe is de groei ? Hoe zijn de plasluiers ?
    Wat heb je tot nu toe zelf gedaan/geprobeert ?

Je zegt dat je na de voeding nog gekolfd hebt en dat er niets meer uit kwam. Dat kan kloppen een kindje krijgt altijd meer uit de borst dan jij met een kolf. Dus mischien als je je kindje weer had aangelegt dat zij er dan nog wel wat uitkreeg.

Enkele algemene tips om je productie te verhogen:
    *Vaak aanleggen. Desnoods samen in bed kruipen (veel huid op huid contact) en bij elke mogelijkheid aanleggen.
    *Wisselvoeden: dat is in 1 voedingsbeurt meerdere borsten aanbieden. Je begint bijv. met de linker borst dan de rechter borst en dan weer de linker net zolang tot je kindje voldaan is.
    *Borstcompressie. Hier kun je er over lezen, en op deze site kun je er een filmpje over vinden.

Ik ken niet je hele verhaal maar het kan mischien ook wel een regeldag zijn.

3. Nemo

Nemo Niet meer actief

Hoe gaat het flower ?

Share This Page