Goedemorgen dames, Ik ben vanaf zaterdag aan het testen en ik vind ze niet 'goed' oplopen. Wat zeggen jullie? Moet ik afwachten of is het verstandig om de verloskundige te bellen. Geen idee wat zij kunnen doen maar ik weet niet wat 'normaal' is om te doen?
Dat weet ik niet precies want het is een beetje onverwachts. Onze zoon hebben we via IVF gekregen en de kans is niet zo groot dat het natuurlijk gebeurd maar blijkbaar niet nihil Ik zit nu op dag 30 van mijn cyclus en die varieert tussen de 24 en 28 dagen. Ik heb vanaf zaterdag 2 keer per dag getest maar wel op zondag met andere testen. De onderste 3 testen zijn van de action. Dus gisterenochtend, middag en van vanmorgen.
Als je zo vaak test, is het ook lastig om hele duidelijke oploop te zien. Ik denk dat je vergeleken met gisterenochtend wel iets oploop hebt. Volgens mij verdubbeld hcg elke 48-36 uur dus je zou de test van gister ochtend met die van morgen ochtend moeten vergelijken om duidelijke oploop te zien. Of, als je van jezelf weet dat je gaat blijven twijfelen, zou je een pakje met clear blue met wekenindicator kunnen kopen en dan vandaag testen en over een week weer. Dan heb je als het goed is oploop in aantal weken zwanger. Succes ermee!
Ik ben zaterdag b Ik ben zaterdag begonnen met Sensitest en deze heb ik gisteren opnieuw besteld. Als het goed is, komt deze vandaag binnen en dat zal dan duidelijkheid moeten geven toch? Dan moet hij stukje donkerder zijn dan die van zaterdag. Ik ga niet meer naar die andere testen kijken want ik word er gek van
Ik ben bang van wel. Je zou wel een duidelijkere test verwachten na 3 dagen. Misschien de HA benaderen om bloed te prikken.
Ik ga afwachten, blijf nog wel even doortesten om te kijken of het gaat teruglopen tenzij ik ongesteld ga worden.. Dan is het gewoon duidelijk!
Ik heb nog een action gedaan, damnnn wat ben ik erg Je ziet dus wel oploop maar is het voldoende, ik denk het niet
Oh wat lastig hé!! Ik denk dat je nu het beste af kan proberen te wachten en dan max 1x per dag een test. Moeilijk hé!! Hopelijk loopt ie alsnog snel en mooi op!
Even kleine side note: ik zou waarschijnlijk net zo erg zijn als ik in jouw situatie zat!! Is heel begrijpelijk dat je graag wilt weten of het nou echt waar is of niet!
Ja pff, wil zo graag weten waar ik aan toe ben! Mijn geduld word weer enorm op de proef gesteld Ik heb bruin/roze verlies gehad zaterdag/zondag maar ook dat is voorbij. Raar toch.. Als het niet goed zit dan moet het toch een keertje doorzetten lijkt me.
Eens! Zeker als je een beetje door je wimpers naar de oploopt kijkt, zie je het echt wel.. maarja wij kunnen je niet vertellen welke kant het op zal gaan. Ik gun je dit wonder enorm!
Je ziet wel echt oploop. Ik begrijp heel goed dat je zoveel test, maar het is echt beter om het om de dag te doen. En rond hetzelfde tijdstip. Ik ga hard voor je duimen, hopelijk heb je snel wat meer duidelijkheid!
Ik kan het wederom niet laten maar ik schiet er nog niks mee op, wat is mijn lichaam toch aan het doen