Hou het even in de gaten. Ik had voor deze laatste zwangerschap 7 maanden ervoor een curettage na missed abortion en test liep ook wat traag af … bleef ook heel lang een heeel licht streepje maar werd wel weer regelmatig ongesteld. Dus ik dacht zal goed zijn. Normaal altijd in 1-2 rondes zwanger (was al 5x gelukt zeg maar alleen veel miskramen) en nu waren we 5 maanden verder. Toen had ik opeens een hele heftige menstruatie met groot stuk slijmvlies en nog meer zooi. Is denk ik toch ook nog iets geweest al konden ze dat niet zien met de echo. En ja hoor maand erop weer zwanger (ook weer miskraam maar goed dat terzijde) ..
De arts zei dat het 'normaal was dat hcg zo langzaam afloopt. Ik kan dat niet helemaal begrijpen want het was echt heel pril allemaal. Ik heb nu een normale menstruatie, verlies nog steeds geen stolsels maar ik weet niet of dat ook perse nodig is. Ik denk dat ik volgende week nog eens ga testen, ik vermoed dat hij dan eindelijk wit gaat zijn aangezien bloedtest wel laat zien dat het bijna uit mijn lichaam is. Ik wil jullie allemaal bedanken voor jullie medeleven en advies, echt heel lief ❤️