Is er ook een speen met een kleiner gaatje dan Avent 1

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Emmely, 4 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emmely

Emmely Niet meer actief

Mijn dochter drinkt uit de fles met de Avent 1 speen, maar heeft het soms binnen 10 minuten op als ik er niet om denk. Ze is best een gulzige drinker. Soms doe ik wat rustiger aan, zelf loskoppelen maar daar krijgt ze weer meer lucht van binnen. Ze spuugt best wel regelmatig en soms ook veel. Heeft iemand een tip voor een andere speen?

2. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    ikzelf heb geen ervaring met Avent flessen, maar de Difrax flessen met de S-speen duurde hier wel 20 tot 30 minuten... wij zijn op een gegeven moment overgestapt naar 3standenspeen omdat het veelste traag ging, maar dat was pas nadat wij er Nutriton (jbpm) door de voeding deden.

Maar de S-speen van Difrax is dus wel erg klein, wie weet is het wat, maar dan zou je dus wel ook een andere fles aan moeten schaffen............

3. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Idd ik heb op de site hier vaak gehoord dat de difrax s speen kleiner is dan de avent nr.1 speen.

Wij hebben de s speen altijd gebruikt en gebruiken die nog steeds.

4. Emmely

Emmely Niet meer actief

Ok super dat zou net wat zijn!

5. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Ik ben juist van de difrax s-speen afgestapt... Mn mannen deden 7 minuten over een fles van 90+3 incl boeren en zich erg vaak verslikken... Ik ben naar de avent speen 1 gegaan en nu doen ze er weer netjes 15 a 20 minuten over... Schijnt dat ze bij de avent veel harder moeten zuigen om het eruit te krijgen, tenminste dit werd mij op de kinderafdeling verteld. Had toen in eerste instantie ook de avent geprobeerd maar daar kregen ze geen druppel uit!

Ik zou gewoon 1 fles kopen om het te proberen hoor! Iedere baby is anders!!!

6. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    de 0 maanden avent speen heeft een kleiner gaatje als de 1 maand speen die heeft 2 kleine gaatjes.

Ik zelf had voor mijn zoontje de Bfree flessen daar zit een extra ventiel in waardoor ze geen valse lucht naar binnen kunnen zuigen.

7. Sjana

Sjana Actief lid

10 jan 2010
    356
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ons zoontje had eerst Dodieflesjes maar was nog gulzig (fles op binnen 5min!) Nadien veel last van krampjes etc.

Nu hebben we al een hele tijd Dr Brown flessen. Daar zit een ventiel in waardoor de lucht niet meer in de melk komt maar wel in de fles. Zie : Dr. Brown's Natural Flow | Dr. Browns
    (als je even op de homepagina blijft zien, krijg je een voorbeeld hoe de fles werkt)
    En sindsdien drinkt hij rustiger en doet hij ook langer over zijn fles dus een aanrader!

8. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Wij hadden deze ook super flessen bij een volgende koop ik ze gelijk weer heb echt alle flessen geprobeerd haha. Nu heeft ie weer difrax omdat het nu niet meer uit maakt

9. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Hier krijgt Simone 110ml moedermelk in de Difrax fles met speen maat S en die is echt altijd in 5 minuten op hoor. Ik ben dus op zoek naar een speentje met een kleiner gaatje maar blijkbaar is dit het kleinste al....

Deel Deze Pagina