https://m.hln.be/de-krant/tien-jaar-nadat-hij-huilend-zoontje-doodsloeg-omdat-hij-wilde-gamen-papa-slaat-weer-baby-kritiek~af1fffd8/ Word ik zo verschrikkelijk droevig van
Ik begrijp hier echt niks van. Dat die man met zo een uitgebreid verleden nog rond loopt. Dat hij al een aantal keer niet is veroordeeld. Dat die vrouwen een relatie met zo’n man aan gaan. Dat ze blijven als hij hun mishandeld. Dat ze kinderen maken met zo’n man. En dan vervolgens de babies bij hem achter laten. En nu? Zo’n iemand moet je toch blijvend opsluiten?
Gadverdamme. Ik snap dus niet dat je überhaupt neukt met zo’n man, laat staan je laat bezwangeren. Waar zijn je hersencellen dan? Die vent mogen ze wat mij betreft aan z’n tenen ophangen en dood laten bloeden. Ik vind dit zo gruwelijk. Levenslang voldoet niet en is daarbij zonde van alle belastingcenten, dit soort mensen verdienen geen leven.
Wat verschrikkelijk Vind dat zijn vriendin hier ook op aangerekend mag worden. Hoe komt ze we bij om haar kinderen bij die man alleen te laten?!
Yes voor dit soort gevallen mogen ze van mij de doodstraf invoeren. Een valse hond krijgt ook een spuitje en deze man is een laffe hond.
Ik snap dat dit in België speelt, maar sinds wanneer krijg je voor doodslag 9 jaar??!! Werkelijk onbegrijpelijk.
Ons rechtssysteem trekt op niets Je word zwaarder gestraft als je bij wijze van spreken verkeerd geparkeerd staat
Wat betreft die doodstraf en zo. Lijkt me dat deze man gewoon duidelijk niet in orde is. Als het gehuil van kinderen jou dermate triggert dat je met babies gaat gooien, zal je wel flink gestoord zijn. Wie weet wat die man heeft mee gemaakt dat hij zo geworden is. Ik zou dus zeggen; opsluiten en behandelen. En niet meer vrij laten ivm hoge kans op recidive.
Waarom is die man de eerste keer niet gelijk gecastreerd? Waarom ga je als vrouw uberhaubt een relatie aan met zo’n man? Arme, arme kinderen.
Tegen de muur aanzetten en gaatje door zijn hoofd schieten...Opruimen dit soort tuig, kost het ook geen belastingcenten. En eigenlijk vind ik dus al een te milde straf, want hij voelt er weinig van. Ik ga dus voor levend villen of vierendelen.
Ik heb het artikel niet af kunnen lezen. Mn ogen vallen er nog net niet uit, zoveel verbazing!! Ik voel die pijn gewoon. Die man moet levenslang vastzitten. Te erg gewoon!
Vreselijk. Die man durft, baby's mishandelen! Hoe Kun je idd als vrouw zijnde met deze man kinderen maken? Hij mag nooit meer papa worden! Wat ontzettend triest dit... mijn zoontje is 6 maandjes. Komt extra hard aan dit. Onschuldige lieve kindjes..
Ik vind dit altijd zo zonde van het geld. Een gevangene kost zoveel geld per dag. Ik vind dit soort mensen het geld dus niet waard. Waarom zou je zo iemand in leven houden? Het is niet zo dat hij ook maar iets toevoegt aan de samenleving.