jullie advies nodig

Discussion in 'Zwangerschap' started by gelukkigemama77, Mar 11, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. gelukkigemama77

Dec 25, 2008
    36
    0
    0
    hallo dames

ik zou graag jullie advies willen.
    het gaat hierom:
    begin juni gaat mijn vader trouwen ver weg van waar ik woon ik heb geen auto dus moet met de trein ong 2 en een half uur.
    mijn man gaat niet mee en zou eventueel alleen met mijn jongste zoon gaan.
    nu is dus mijn probleem dat ik dan nog maar 4 weken hoef tot aan de bevalling ik vind het erg eng ben bang dat ik mischien te vroeg ga bevallen zonder man en met kind vreemd enz.

hebben jullie zoiets van lekker niet gaan of kan wel?
    zie ik spoken hihi?

alvast bedankt.

2. Ariel

Ariel VIP lid

Mar 8, 2006
    16,482
    0
    0
    Zoetermeer
    Zelf zou ik het niet zo snel doen. Zou bij mijn vorige zwangerschap ook eigenlijk kerst gaan vieren bij mijn vader (ook 2,5 uur met de trein) maar heb het uiteindelijk niet gedaan. Ook op advies van mijn vader.

3. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ik zou dat met 36 weken zwangerschap niet meer doen en ook niet meer volhouden, maar ik ben absoluut niet fit meer nu, misschien voel jij je nog prima tegen die tijd. ik vind het wel heel wat hoor, denk er goed over na ;)

4. Nonnie28

Nonnie28 Actief lid

Nov 18, 2008
    159
    0
    0
    Woonbegeleider
    Amsterdam
    Hoi,

Ik zou zeggen tegen je vader dat je komt, maar dan onder voorbehoud, afhankelijk van hoe je je voelt tegen die tijd. Heb je tegen die tijd nog dat onzekere gevoel, dan moet je het gewoon niet doen,je moet je er wel goed bij voelen.

Opzich kun je een maand van te voren nog rustig op stap gaan hoor. Maar volg gewoon je gevoel in dit geval is mijn advies, en wacht af tot tegen die tijd.

Gr, Manon

5. gelukkigemama77

Dec 25, 2008
    36
    0
    0
    hartstikke bedankt voor jullie snelle antwoorden! :)

6. Vlindertje86

Vlindertje86 Actief lid

Dec 17, 2008
    344
    0
    0
    Zelfstandige
    Canarische Eilanden
    Inderdaad tegen die tijd kijken hoe je je voelt... Ik heb zelf met 36 week ook nog een familie weekend.
    Straks komt de baby met 42 weken, dan zit ik dus 6 weken aan huis gekluisterd... Nee dank u :confused:
    Maar zo is iedereen anders en wie weet denk ik er tegen die tijd ook al weer heel anders over ;)
    Je zou kunnen proberen te regelen dat iemand je onmiddelijk naar huis rijd mocht je een beginnende wee voelen of je vliezen breken.
    Is het met de auto ook 2 en half uur?
    Maar ik vind persoonlijk dat je er gewoon niet van moet uitgaan dat je gaat bevallen voor de 37 weken. Je zou voordat je gaat nog ter geruststelling langs de vk kunnen gaan, zodat die nog even kan kijken of alles er nog rustig uitziet?

7. nienchen

nienchen Lid

Mar 6, 2009
    84
    0
    0
    het lijkt me inderdaad wel een hele onderneming. Zo lang in de trein (met kind) is al vaak een hele opgave. En dan nog de hele dag. Lijkt me erg vermoeiend. Misschien zou je nog wat extra zekerheden in kunnen bouwen. Je vriend zou misschien je wel willen brengen of kan je met iemand meerijden een gedeelte of helemaal. Je hoeft natuurlijk ook niet de hele dag te gaan. Ik zou gewoon even afwachten hoe het tegen die tijd gaat. Het kan toch zo ineens anders worden. Succes ermee!

8. minipi

minipi Fanatiek lid

May 17, 2006
    1,523
    0
    0
    ik zou het ook tegen die tijd pas definitief beslissen. En dan zou ik proberen een chauffeur te regelen, haha. Misschien is er een vriendin diemet je mee wil? Dan vindt je vader het vast wel goed als zij ook komt. En je kan dan bijvoorbeeld wel bij de plechtigheid en receptie/etentje ofzo zijn, maar niet bij het avondfeest ofzo?
    Ik zou het wel proberen bij mijn vader, maar garanties kan je natuurlijk niet geven.
    Bij mijn eerste was ik 4 weken vantevoren superfit (en uiteindelijk pas bevallen met 42.3), maar bij deze zwangerschap zou ik echt niet een hele bruiloft mee hebben kunnen maken 4 weken vantevoren. Dus sowieso later beslissen!
    Hopelijk wordt het een leuke dag!

9. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ja dit advies zou ik je ook geven. Kijk maar hoe je je dan voelt. Als je nog heel actief bent en je goed voelt kan je heen. Misschien dan ook niet de hele dag maar alleen bij de plechtigheid. Als je je niet prettig bij voelt moet je ook niet gaan. Je vader begrijpt dat vast wel lijkt me.

10. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

Sep 23, 2007
    3,211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    En je man wil niet een uitzondering maken? Of kun je niet voor die dag een auto charteren? Bv een lieve buurvrouw of ene goede vriendin?

De trouwdag van je vader is toch ook best wel bijzonder!

11. gelukkigemama77

Dec 25, 2008
    36
    0
    0
    nogmaals bedankt allemaal...

het probleem is ook dat we geen auto of rijbewijs hebben dus hoe dan ook met de trein en als mijn man wel mee zou gaan dan gaan er ook gelijk 2 kids mee ipv 1 en de oudste heeft ADHD en PDD-NOS nog drukker! :(
    dus dat is iig geen optie maar idd een vriendin mee vragen daar kan ik wel wat mee en ook dat ik gewoon moet afwachten hehe :D .
    ben daar alleen niet zo goed in vandaar dat ik hier vast advies vroeg.

allemaal heel erg bedankt!

Share This Page