Hallo, Ik heb een vraagje of jullie ervaringen hebben met tarwekiemolie capsules. Ik wil die vanaf morgen gaan slikken. In de hoop dat het de doorbloeding van de bms beter gaat en de innesteling nu lukt. Heeft het verder invloed op je cyclus, hier hoor ik sommige over op het forum, maar dit is niet nodig bij mij.
hoi mij1, ik ben begonnen met de tarwekiemolie. Ook alleen maar om de innesteling te bevorderen, de rest is bij allemaal goed! Heb pas ergens volgende week mijn iui 7. dus kan nog niet zeggen of het bij mij heeft geholpen, maar hoop van wel! Ik hoor ook ontzettend veel goede verhalen over Utrogestan, dat wil ik donderdag bij mijn gyno navragen, maar is online te bestellen!! Dit is ook ter bevordering van de innesteling en dat je niet zo vlug ongesteld word... Denk dat dat een groot probleem bij mij is! Heel veel suc6 en hopelijk werkt het goed zodat we beide binnenkort een mooie posi test in handen hebben!!!
Na mijn miskraam in december ben ik ze gaan gebruiken. Of het invloed had op mijn cyclus weet ik niet, hij was bijna 9 weken maar dat kan ook door de miskraam komen en zonder capsules zat ik ook wel aan de 8 weken. Ik ben wel zwanger nu, maar weet natuurlijk nog niet of dat goed blijft gaan Heb wel goede hoop door alle positieve verhalen die ik over de tarwekiemolie heb gelezen!