Haha lees altijd hier topics over schoonmoeders en dat dan negatief. Zijn er hier ook nog moeders die wel met hun schoonmoeder kunnen opschieten?
Hier ook een lieve schoonmoeder. Ze is altijd aardig en probeert mij altijd te helpen. Ik kan met alles bij haar terecht. Ik verbaas me ook elke keer als ik lees hoeveel mensen problemen hebben met hun schoonmoeder.
Ik heb ook een lieve schoonmoeder...ze kan een beetje eigenwijs zijn maar dat is ook wel lief aan haar.
Ja, ik ben heel erg blij met zowel mijn schoonmoeder als schoonvader! Zou geen andere schoonouders willen hebben..
ja heb super schoonouders en ook zij hebben hun dingen hoor maar het is nooit hetzelfde als waarin je bent opgegroeid (althans meestal niet ) dus er blijven toch altijd dingen
ja hoor goede schoonmoeder en ging met haar eerder om (collega) dan met mijn man, heb juist een draak van een moeder
Ja hoor! het is een topwijf!! ok af en toe kan ik haar schieten hahaha maar zij mij ook.. *beide zijn we erg koppig*
Ja hier ook, ik heb ook een geweldig lieve schoonmoeder, zijn altijd welkom daar en ik ga zelfs zonder manlief langs Als je soms die verhalen hoort idd.
En ook hier eentje die d'r sm een top mens vindt. Meestal komt ze 1 keer pw langs om te kijken hoe het met mij en de kleine gaat. Maar gelukkig kan ik zowel als met mijn so als ouders goed op schietten.
Ja hoor ik heb ook een lieve schoonmoeder. Sinds 1.5 jaar werk ik bij haar op het kantoor. Ben nu bijna 6.5 jaar bij mijn man en ik moet eerlijk zeggen dat ik voor ik hier kwam werken niet heel veel contact met haar had, mijn man ook niet. Sinds ik hier werk heb ik haar echt leren kennen en ze is heel lief. Ze eet ook dinsdags bij ons. De stiefmoeder van mijn man, dus ook een beetje mijn schoonmoeder is een draak van een wijf!
Ik heb ook een prima schoonmoeder, ze staat altijd klaar voor ons. Enige minpunt is dat ze niet altijd luistert en dwars over je heen walst, maar goed iedereen heeft wel een minpunt (of meer).
Ik heb een schat van een schoonmoeder. Ik kan werkelijk alles tegen haar zeggen en aan haar vragen hoe raar of genant het ook is ze zal altijd eerlijk tegen me zijn. Ben in de vakantie zelfs een keertje gezellig met haar wezen shoppen,iets wat ik met mijn eigen moeder niet snel vrijwillig doen zeg maar Ze heeft me zelfs onder de douche zitten masseren toen ik in het ziekenhuis was om te bevallen van onze eerste terwijl de rest in paniek was,ze was er in ieder geval gewoon voor me Ik kan daarin tegen weer totaal niet met haar man om (stiefvader van mijn man) maar dat is een ander verhaal.
pfff ik wou dat ik zulke leuke schoonouders had.. hier hebben we geen contact.. met name zijn moeder is gewoon gestoord!! Wel jammer had t graag anders gezien..
Ik heb ook erg veel mazzel met mijn ouders en schoonouders. Beiden passen zij 1 dag in de week op en mijn zoon is stapel gek op ze. Ik ga zelfs volgende week twee weken op vakantie naar Frankrijk met mijn schoonfamilie. Geen probleem. Tja je familie en schoonfamilie kies je niet uit, dus je moet wel geluk hebben.
Hier is mijn moeder juist de ergste.. Mijn schoonmoeder was echt een schat, helaas een paar maand terug overleden