Zijn er hier ook moeders die hun schoonmoeder wel mogen ;)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Isis26, 7 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isis26

Isis26 Niet meer actief

Haha lees altijd hier topics over schoonmoeders en dat dan negatief. Zijn er hier ook nog moeders die wel met hun schoonmoeder kunnen opschieten?

2. spinnie1978

spinnie1978 Actief lid

17 feb 2009
    358
    22
    18
    Jazeker, hier een hele lieve schoonmoeder!

3. Gul83

Gul83 Bekend lid

22 apr 2010
    564
    27
    28
    Hier ook een lieve schoonmoeder. Ze is altijd aardig en probeert mij altijd te helpen. Ik kan met alles bij haar terecht. Ik verbaas me ook elke keer als ik lees hoeveel mensen problemen hebben met hun schoonmoeder.

4. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Ik heb ook een lieve schoonmoeder...ze kan een beetje eigenwijs zijn maar dat is ook wel lief aan haar.

5. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Hier ook een hele lieve schoonmoeder met wie ik het goed kan vinden.

6. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ja, ik ben heel erg blij met zowel mijn schoonmoeder als schoonvader! Zou geen andere schoonouders willen hebben..

7. marilouise

marilouise Niet meer actief

ja heb super schoonouders en ook zij hebben hun dingen hoor maar het is nooit hetzelfde als waarin je bent opgegroeid (althans meestal niet ) dus er blijven toch altijd dingen

8. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    ja hoor goede schoonmoeder en ging met haar eerder om (collega) dan met mijn man :D

9. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    ja hoor goede schoonmoeder en ging met haar eerder om (collega) dan met mijn man, heb juist een draak van een moeder :(

10. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Ja hoor! het is een topwijf!! :D ok af en toe kan ik haar schieten hahaha maar zij mij ook.. *beide zijn we erg koppig*

11. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

12 jan 2010
    1.660
    0
    0
    Ja hier ook, ik heb ook een geweldig lieve schoonmoeder, zijn altijd welkom daar en ik ga zelfs zonder manlief langs :)
    Als je soms die verhalen hoort idd.

12. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    En ook hier eentje die d'r sm een top mens vindt.
    Meestal komt ze 1 keer pw langs om te kijken hoe het met mij en de kleine gaat.
    Maar gelukkig kan ik zowel als met mijn so als ouders goed op schietten.

13. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Ja hoor ik heb ook een lieve schoonmoeder. Sinds 1.5 jaar werk ik bij haar op het kantoor. Ben nu bijna 6.5 jaar bij mijn man en ik moet eerlijk zeggen dat ik voor ik hier kwam werken niet heel veel contact met haar had, mijn man ook niet.
    Sinds ik hier werk heb ik haar echt leren kennen en ze is heel lief. Ze eet ook dinsdags bij ons.

De stiefmoeder van mijn man, dus ook een beetje mijn schoonmoeder is een draak van een wijf!

14. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Ik heb ook een prima schoonmoeder, ze staat altijd klaar voor ons. Enige minpunt is dat ze niet altijd luistert en dwars over je heen walst, maar goed iedereen heeft wel een minpunt (of meer).

15. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Ik heb een schat van een schoonmoeder.
    Ik kan werkelijk alles tegen haar zeggen en aan haar vragen hoe raar of genant het ook is ze zal altijd eerlijk tegen me zijn.
    Ben in de vakantie zelfs een keertje gezellig met haar wezen shoppen,iets wat ik met mijn eigen moeder niet snel vrijwillig doen zeg maar :p
    Ze heeft me zelfs onder de douche zitten masseren toen ik in het ziekenhuis was om te bevallen van onze eerste terwijl de rest in paniek was,ze was er in ieder geval gewoon voor me :p
    Ik kan daarin tegen weer totaal niet met haar man om (stiefvader van mijn man) maar dat is een ander verhaal.

16. baby2011

baby2011 Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.884
    398
    83
    ja hoor :D past 3 middagen in de week op uk!!!

17. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Mijn vriend heeft een hele leuke schoonmoeder ;)

18. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    pfff ik wou dat ik zulke leuke schoonouders had.. hier hebben we geen contact.. met name zijn moeder is gewoon gestoord!! Wel jammer had t graag anders gezien..

19. Jalou

Jalou Bekend lid

5 feb 2010
    931
    0
    16
    Rotterdam
    Ik heb ook erg veel mazzel met mijn ouders en schoonouders. Beiden passen zij 1 dag in de week op en mijn zoon is stapel gek op ze.
    Ik ga zelfs volgende week twee weken op vakantie naar Frankrijk met mijn schoonfamilie. Geen probleem.

Tja je familie en schoonfamilie kies je niet uit, dus je moet wel geluk hebben.

20. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Hier is mijn moeder juist de ergste..

Mijn schoonmoeder was echt een schat, helaas een paar maand terug overleden :(

Deel Deze Pagina