bedbodem omlaag

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Laure80, Nov 24, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Laure80

Laure80 Fanatiek lid

Aug 26, 2008
    1,036
    0
    36
    Omdat mijn zoontje gaat staan in de box hebben we de bodem van zijn bedje omlaag gedaan. In het geval van zijn bedje is dag 'heel laag' (mama kan er zelf net bij).
    Bij de oppas ligt hij echter in een bedje dat niet erg ver omlaag kan, moet hem daar dus vastleggen want anders kan hij over de rand vallen als hij gaat staan.

Hebben meer mensen dit probleem? Komt dit alleen voor bij hele oude bedjes?

2. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

Sep 7, 2007
    3,945
    42
    48
    Female
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Wij zelf hebben het probleem niet, maar toen m'n nichtje klein was hadden m'n schoonouders ook een bedje dat niet helemaal naar beneden kon, ipv vastleggen hadden ze tuinstoelkussens om het bedje heengelegd, mocht ze eruit vallen (dit is overigens niet gebeurd)

3. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Brr ik zou je kind never nooit vastleggen hoor! Heel erg gevaarlijk. Ik weet niet wat voor oppas je hebt, maar ik zou haar laten zorgen voor een goed bedje dat echt veilig is. Dat is dit niet.
    Anders misschien een Campingbedje?

4. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

precies wat ik dacht!

5. Laure80

Laure80 Fanatiek lid

Aug 26, 2008
    1,036
    0
    36
    Vastleggen met een safe-t-sleep heb ik zelf niet zo'n probleem mee. Heb ik ook even gebruikt in de tijd dat mijn zoontje zo erg draaide in bed (met maand of 5) dat ik bang was dat hij onder de dekens terecht zou komen.

Maar als ik het goed begrijp kunnen de bodems van alle bedjes tegenwoordig dus wel zo laag dat ze niet over de zijkant kunnen vallen als ze gaan staan. (dus hoogteverschil tussen bovenkant matras en zijnkant bedje van minimaal zo'n 60 cm)

6. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

hier een ledikantje die we laatst lager hebben gemaakt, als ze zou gaan staan dan zou misschien haar hoofjde er bovenuit komen maar verder niet.....

7. kahrin

kahrin Fanatiek lid

Sep 8, 2008
    1,020
    0
    0
    Ons ledikantje kan op 3 standen.

8. Lexie74

Lexie74 VIP lid

Sep 14, 2006
    9,364
    200
    63
    Female
    loonadministratrice
    nop
    ja die van ons ook, maar d elaagste stand was nogn iet laag genoeg door het dikke matras. Dus hier ligt de lattenbodem op de grond ipv in het laagste gaatje

Share This Page