Hallo, Heeft iemand ervaring met een achterover gekantelde T-vorm baarmoeder? Ik schijn zo'n baarmoeder te hebben. We zijn nu twee jaar bezig met zwanger worden en nog nooit gelukt. Alle onderzoeken zijn geweest, ze kunnen niets vinden dan een afwijkende vorm. Je hoort soms wel eens dat het zwanger worden dan moeilijk zou kunnen zijn. Maar nergens krijg ik echt een antwoord of dit zo is en waarom dit dan zou zijn. Weet iemand hier een antwoord op? Alvast bedankt! Liza
Geen idee Ik heb wel eens gehoord dat baarmoeder wat naar achter gekanteld ligt waardoor uitstrijkje enz wat lastiger is. Hebben ze geen behandelmogelijkheden aan jullie voorgesteld? Succes! Groetjes, Lola2
Niet echt, in februari gaan we starten met IUI als het tegen die tijd nog niet gelukt is. Het normale traject zeg maar. Ik heb soms het idee dat mijn gyn. niet alles tegen me zegt om me niet nog meer ongerust te maken. Vandaar dat ik zelf naar antwoorden op zoek ben. Bedankt voor je reactie.
bij mij hebben ze wel eens gezegd dat ie iets achterover gekanteld is, schijnt bij aziatische mensen voor te komen ofzoiets nouja ik ben hardstikke hollands maar ik ben niet heel groot, misschien heeft dat er wat mee te maken, later heb ik er nooit meer wat van gehoord, ook niet over een t-vorm.
hoi, mijn baarmoeder bleek erg diepliggend te zijn en volgens mij ook iets gekanteld... ik was lang bezig met zwanger worden maar dat kwam omdat ik geen eisprong heb van mezelf als je het niet vertrouwd, of twijfels hebt over je gyn zou je een second opinion kunnen vragen.. groetjes Jose
ik heb n gekantelde baarmoeder,alleen lastig bij terugplaatsing van een embryo,of baarmoedermeting.Alleen lastig voor het ziekenhuis.Maar heeft geen effect op het wel/niet zwanger raken.Een zaadje kan er nl wel makkelijk langs en mij is verteld dat als je eenmaal bevallen bent die knik er ook ver uit is.
Bedankt voor jullie reacties. Over dat achterover gekandeld hoef ik me dus niet druk te maken. En dat van die T-vorm? Heeft daar ook iemand ervaringen mee? Daar hoor ik wel eens wisselende verhalen over.