Hoi allemaal, Ik heb al een tijdje weer kriebels om zwanger te raken. Ik denk wel al 3 maanden.. Mijn zoontje is nu 11 maanden en ik vind dit te snel. wil het wel graag, maar vind het te snel. herkennen jullie dit?
Wij hebben na de geboorte van onze zoon niks gedaan aan anticonceptie. Onze zoon heeft lang op zich laten wachten dus met dat in ons achterhoofd bewust niks gebruikt. Uiteindelijk toen zoonlief net n jaar was zwanger geraakt. Er zit dalijk net 22 maanden tussen de 2, eerste jaren zal het hard aanpoten worden. Maar het lijkt me zo heerlijk die 2 lekker dicht bij elkaar kwa leeftijd.
Ik herken je gevoelens. Wij wilden ook graag een tweede maar vonden de oudste nog aan de jonge kant. Bij de eerste was ik in de 2e ronde zwanger. We dachten dat het voor de 2e niet zo vaart zou lopen dus vlak paar maanden voor zijn 1e verjaardag toch weer geprobeerd en op de 1e verjaardag van zoon een positieve test. Dis weer zo snel. En ondanks geringe leeftijd hebben wij geen spijt. Ze hebben veel aan elkaar.
En waarom vind je het te snel? Toen het bij ons weer begon te kriebelen zijn we er gewoon weer voor gegaan
Had direct na de geboorte van mijn dochter kriebels en na 6 maanden zijn we voor een tweede gegaan omdat ik mijn lichaam wel een half jaar rust wilde geven. Was meteen zwanger. Dus nee vind het niet snel. Die van mij schelen dus 15 maanden en ik vind het prima zo!
Hier het zelfde! Mijn dochter word in januari 1 en heb echt alweer enorme baby kriebels. Wij gaan nu ook proberen voor een 2e
Ja is ook snel maar ja er is geen standaard of er zijn geen regels voor. Je vind het zelf ook snel maar je wil het wel graag, dat gevoel overheerst duidelijk, dus lekker voor gaan hoor. Als je partner ook tenminste wil haha. Lekker doen wat jullie willen en wensen. Die kriebels hou je niet tegen. Dus gewoon voor gaan dan jezelf martelen Leuk toch zo dicht op elkaar!!! Is ook mijn wens.
Hier begon het na 9 maanden ook weer te kriebelen, een maand na haar eerste verjaardag hadden we weer een positieve test. De dames schelen 22 maanden en het is echt geweldig! Ik heb er echt geen spijt van
Hier kriebelt het ook heel erg, dochter is bijna 8 mnd. Maar ik heb nog geen menstruatie dus ik zal sowieso voorlopig nog even geduld moeten hebben
Grappig om dit allemaal zo te lezen. Wij vallen beetje buiten het "gemiddelde" denk ik. Als het aan mijn vriend had gelegen hadden we ruim een jaar geleden al een tweede gekregen (mits het mocht lukken natuurlijk). Nu ben ik pril zwanger van nummer 2. Mijn zoontje zal volgende maand 3 worden. Ik moest er juist niet aan denken om 2 hele jonge kids te hebben! Het idee dat ik straks er 2 heb rondhuppelen benauwd mij soms een beetje. Maar dat is maar voor half jaartje, dan gaat de oudste al naar school... Heeft er wel mee te maken denk ik omdat ik na de bevalling zo'n 9 maanden thuis liep door zware bekken-bodem verzakking... Maar ik zeg, volg je hart! Dat is het belangrijkste!
Ik had na een week alweer kriebels en het was mijn wens om binnen het jaar de 2e te krijgen. Helaas is dit sterk ontraden door de gyn en waren er zoveel andere omstandigheden waardoor het even 'niet handig' was. Maar wat er wordt gezegd: Volg je hart, volg je gevoel! Zwaar wordt het hoe dan ook met 2 kinderen, daarin maakt de leeftijd naar mijn idee weinig uit.
Gewoon doen waar je je goed bij voelt! Mijn zus en ik schelen nog geen jaar. Zij is van begin mei en het jaar erop eind april werd ik geboren. 2,5 jaar later was ook mn broertje er
Heel herkenbaar. Ik kreeg die kriebels al toen C pas 5 maanden was. Met 10 maanden de beslissing genomen om er gewoon weer voor te gan. 3 weken later bleek ik zwanger Zoals andere zeggen; Volg je hart!
Dochter geboren in november vorig jaar. Na 6 maanden kriebelde het ook weer. 2x zonder ovulatietesten gedaan en was niet raak. 3de maand met ovulatietest en was meteen raak. (Ondertussen was het 9 maanden na bevalling). Zoontje wordt verwacht in april, dan is dochter 15 maanden. Zal idd even druk worden, maar zie er zo naar uit!
Volg je hart. Wij zijn begonnen voor een 2e toen onze dochter 1 werd. Helaas heeft het bij ons toen bijna.2,5 jaar geduurd voordat ik zwanger raakte.. nu zit er straks precies 4 jaar tussen.. Bij mijn dochter was ik in ronde.1 zwanger.. dus ga ervoor, je weet nooit hoe het loopt!
Ja hier, precies hetzelfde. Het kriebeld wel al, maar wil liever nog even wachten. Rond juli/augustus denken ik. We zullen zien hoe het loopt haha.
Bij mij kriebelt het ook al bijna vanaf m'n bevalling alleen m'n verstand zei toen nog even niet.. nu is m'n zoontje bijna 10 maanden en ben ik net zwanger van nr 2 Ik heb PCOS en de eerste heeft even geduurd ( ook nog een MA gehad) en het is gewoon zo dat je als het om zwanger worden gaat niks kunt plannen.. Ik ben nu heel snel zwanger en nog op de natuurlijke manier ook dus dat is voor mij het allerbelangrijkste!
Doen wat goed voelt. Dat is nu waarschijnlijk lastig, want je zit in tweestrijd. Je wilt het graag, maar vindt het nog te vroeg. Waarom vind je het te vroeg? Mijn zoontje is eind september 2 geworden en zit momenteel te wachten tot hij grote broer wordt. Er zit dus ruim 2 jaar tussen. Ik denk dat het leeftijdsverschil erg leuk is. Ja het zal aanpoten worden en ja ik vind het nu ook best wel zwaar om voor mn zoontje te moeten zorgen, maar heb er absoluut geen spijt van. Haha ik heb al kriebels voor een 3e terwijl ik deze er nog uit moet poepen 😉 Misschien kun je de voor en tegens opschrijven?
Mijn dochter is nu 9 maanden en wij proberen ook alweer zwanger te worden. Er zitten aan beide situaties voor- en nadelen. Gewoon afwegen en in je achterhoofd houden dat je waarschijnlijk niet in 1 keer zwanger bent. Succes