hallo welke tussendoortjes geven jullie aan je kleine? Ik geef mijn zoontje 8,5 mnd. meestal rijstewafel of 1/2 liga en in het weekend 1 nijntje biscuit. Lange vingers enzo hou ik niet van ivm de suiker en suiker kunnen ze nog lang genoeg krijgen!
rijstewafel en liga. nijntje biscuit heb ik ook, maar durf het niet te geven, het breekt makkelijk af.
Off topic nijntje biscuit breekt toch net zo makkelijk af als liga. Tenminste ik merk hier geen verschil, het gaat allebei heel makkelijk naar binnen. On topic Hier krijgt ze als tussendoortje vers fruit (stukje manderijn of mango of wat ik dan ook eet), een stukje brood, soepstengel, ontbijtkoek, eierkoek, liga, of een nijntje koekje, rijstewafeltjes vindt ze niet zo lekker die zijn te droog of zo. Koekjes krijgt ze meestal alleen in het weekend of als er visite is of zo.
Fruit zoals kiwi, stukje appel, mandarijn, wortel (is ze lekker ff zoet mee) komkommer, brood, rijstewafel met klein laagje jam, soepstengel, olijfjes, volkoren ontbijtkoek, cracotte, stukje kaas... Bij mijn ma krijgt ze soms kokosmakroon (klein stukje) of dat soort dingen, maar zoete dingen eet ze amper, ze heeft liever iets hartigs (gelukkig)
Hier is 't nog vooral fruit (banaan, mango, meloen, druifjes, peer, appel, pruim, abrikoos, etc.) en tomaatjes, komkommer en wortel wat 'ie tussendoor eet. Soms ook wel een soepstengel, rijstwafel of ligakoek. Milan is overigens 7,5 maand.
Rozijntjes soepstengel (kan er een lolie van maken. doen we op me werk door er dan aan de boven kant smeerkaas te smeren) ontbijt koek. cracot cracers met kaas/worst rijstewafels en nijntjes koekejes en liga's Ps noem even wat we op me werk geven
Rozijntjes soepstengel (kan er een lolie van maken. doen we op me werk door er dan aan de boven kant smeerkaas te smeren) ontbijt koek. cracot cracers met kaas/worst rijstewafels en nijntjes koekejes en liga's Ps noem even wat we op me werk geven
Rozijntjes, soepstengel, nijntje koekje (of liga oid), tegenwoordig (1,5 jaar) geef ik ook gewone koekjes (digestive) soms. De fruitstukjes van Jip en Janneke (Hema) doen het hier ook erg goed. En verder fruit.