Iemand leuke tips hoe de broekjes met kapotte knietjes te repareren? Heb zelf wel al eens van die strijkapplicaties gebruikt, maar die vind ik veelal nog zo groot... halve broekspijp is dan beplakt. Ben op zoek naar hippe, niet al te grote oplossingen en goedkoop. Ik ga op een broek van EUR 15 natuurlijk geen lapje van EUR 10 zetten.... dan koop ik beter een nieuwe broek. Ik kan niet wachten tot hij gewoon loopt.... dan gaan de broeken wat langer mee.
Ik ken het... Wat een broeken gingen er door heen. Ik heb een aantal keer van binnen verstevigd met spijkerspul van de markt. Enkele euro's en nog in stukken te knippen voor 2 broeken bijvoorbeeld. Verder eigenlijk geen tip.. Misschien gaat joggingstof minder snel stuk? Had ook wel 2 broekjes steeds voor buitenkruipen, daar ging hier het meeste stuk.
Hier waren broeken al na 1x dragen volledig door bij de knietjes, heb op een paar wat eenvoudige strijkapplicaties geplakt (van de Hema, en je zou ze bv nog wat kleiner kunnen knippen) en die ook nog vastgestikt, anders waren ze ook zo los... Dat werkte enigszins, maar ook die hielden het niet lang vol. Nu heb ik een dochter, en maillots houden het wel vol, dus ze droeg vooral veel rokjes en jurkjes Misschien dat broekjes van een wat meer elastische stof beter bestand zijn tegen het schuren? Ik heb overigens geen broekjes kunnen vinden die het wel vol hielden... Inmiddels loopt mijn dochter en gaan we morgen eindelijk weer eens een broekje kopen
Mijn zoontje is inmiddels 19 maanden..... loopt nog niet. Thanks vast voor de reacties, zal bij de hema eens kijken en als ik op de markt kom ook eens naar dat spijkerstofje.
Ik wil jullie niet ontmoedigen.. Maar dan gaan ze lopen en zijn ze een jaar of 3 en dan gaan ze spelen op de grond of een slijding is ook echt cool toch mama?!?! Mijn zoon is 5.5 jaar en ik heb nu altijd binnen 1.5 maand de linker knie kapot gek wordt ik ervan.. En de jongste gaat hoop ik binnenkort kruipen dus dat worden een hele hoop kapotte broeken hier.. En een gouden tip die heb ik niet.. Ik koop in elk geval geen dure broeken meer..
Min oudste had dit nooit. Maar heeft ook weinig gekropen. Hij liep met 11 maanden en is nu 3,5. Knieën worden na veel dragen wel dun. Maar bij mijn jongste binnen enkele dagen stuk. Nu loopt hij en zijn er geen broeken meer stuk hoor.. Dus ligt aan je kind, maar wordt zeker wel minder. Dunne knieën mag en kan bij veel dragen, ze hoeven niet nieuw te blijven..
Hier precies hetzelfde, ook altijd de linkerknie kapot. Ik koop ook geen broeken meer duurder dan een tientje. Vorig jaar heeft oma 11 kapotte broeken korter gemaakt voor de zomer. Misschien een ideetje.
De tip van het vermaken in korte broeken is een goede. Ja, mijn oudste heeft sinds hij op school zit ook ineens weer broeken kapopt, daarvoor zelden.
Hihi hier net zo. Mijn zoon van 5 had binnen 1 week 2 broeken kapot. En mijn dochter gaat hem nu al achterna terwijl ze dus al loopt. Hier ook strijkaplicaties gebruikt maar die bleven niet zitten. Dus nu ook geen dure broeken meer. Ben bang dat er weinig aan te doen is.
Doe ik ook! Alleen heeft hij die nu nog niet aan natuurlijk, stomme kou! Sorry heb het niet zo op dit koude weer.