Ha meiden, Ik weet dat het zowiezo goed is voor je weerstand maar ben toch wel benieuwd of tarwekiemolie iets zal toevoegen bij aanmaak baarmoederslijmvlies dus ga het is proberen. Nu vroeg ik me alleen af wanneer ik in de cyclus moet beginnen en of je het nadat je evt zwanger bent het door kan/moet slikken? Las nl ook dat er meerdere na het stoppen bij een positieve test daarna een vroege miskraam kregen. Heel graag hoor ik jullie ervaringen Alvast bedankt groetjes Siss
Ik ben volgens mij een week na mijn ongi begonnen.. had het niet eerder in huis. Was meteen die maand zwanger (was al rond 10 of 11). Je mag het gewoon doorslikken in principe (heb vk gevraagd). Ik heb het nu een beetje afgebouwd, het potje raakte leeg dus ben van 2 naar 1 capsule per dag gegaan en toen om de dag en nu ben ik gestopt.. Voor zover ik weet gaat alles nog goed. Met 8 weken mooie echo gehad en nu worden mijn kwaaltjes alleen maar erger dus ga er vanuit dat het nog goed zit.
Hey Dank je wel voor je reactie! Heb die van de Kruidvat gehaald zijn die goed denk je? Staat of 3x daags vind wel veel zou 2 x daags ook voldoende zijn? Vind wel apart dat je veel verhalen leest dat het bij het gebruik bij zo velen zo snel raak is..je zou zeggen dat het dan idd toch wel verschil moet uitmaken Jij ook gefeliciteerd he! spannend allemaal hoor. jullie eerste kindje of heb je al wat rond stuiteren thuis? Groetjes
Ik gebruik ook die van 't Kruidvat Deze ronde begonnen dus weet nog niet wat voor invloed het op mijn cyclus gaat hebben en of het gaat helpen! Ik neem er toch 3 per dag zoals het op het potje staat Telkens bij de maaltijd, het potje staat hier altijd op tafel ofwel in mijn werktas
Ik heb ze ook van het kruidvat maar helaas niet zwanger nog. Wel zichtbaar resultaat van baarmoederslijmvlies bij me echo's en in overleg van de gynaecoloog blijf ik ze gewoon lekker slikkende
Het helpt alleen iets als je een tekort hebt aan gezonde vetten in je voeding. Dat tekort kan voor dun bms zorgen. Tarwekiemolie is dan een vervanging voor die vetten (beter is om je voeding aan te passen). Extra dik wordt het BMS er niet van; als je genoeg vetten binnenkrijgt.