Hi, Mijn dochtertje is nu net 7 maanden. Ik geef nog borstvoeding en overdag krijgt ze flesvoeding. Hieronder haar schema: 8 uur borstvoeding 1 stuk fruit rond 10.30 11.30 fles van 150 met 5 scheppen (ze drinkt meestal 120 op) 14.00 soepstengel en wat water 15.30 fles van 150 met 5 scheppen (drinkt ook ongeveer 120 ervan) 17.00 Groente en wat water (neemt hooguit paar slokjes) 19.00 Borstvoeding of fles (ongeveer 150) 22.00 Borstvoeding 2.00 Borstvoeding 5.00 Borstvoeding Ze heeft gewoon echt veel honger 's nachts. Ze drinkt ook echt wel een kwartier per keer. Ik ben bang dat dit komt omdat ze zo slecht uit de fles drinkt. Ze komt overigens goed aan, is een erg blije baby enzo. Toen ze nog volledig BV kreeg kwam ze trouwens ook een paar keer 's nachts. Ik hoor graag jullie mening, ik word een beetje moedeloos van de gebroken nachten. Maar ik heb ook geen idee wat ik eraan kan doen om haar meer te laten drinken overdag. Alvast bedankt
Hallo, Wat je kunt proberen is aan de voeding van 19 uur wat pap toevoegen, daarnaast is het ook belangrijk dat je kindje ongeveer 20 minuten over een flesje drinkt. Groetjes Eveline