Mn zoontje was vandaag naar het kinderdagverblijf en ook al heb ik in zn schriftje geschreven of ze hem extra water willen geven tussendoor hebben ze dit niet gedaan (geen idee waarom) Zelf doe ik ook nog eens 20 cc extra water in zn flessen melk voor het vocht. Dit hebben ze ook niet gedaan. Hij heeft vandaag 800 cc vocht binnen gekregen. Is dit te weinig? Ik weet ook niet hoe zn plasluiers waren vandaag. Nu twijfel ik of ik hem zo nog wakker moet maken voor een extra flesje. Of ben ik nu echt te overbezorgt? Bedankt!
Jesse heeft maar ruim 600 cc aan melk gehad nog wel fruit en yoghurt na z'n groente. Maar hij wil gewoon niks anders drinken. Heb nog wel geprobeerd hem wat sap te geven, maar dat wil hij niet. Maar hij maakt geen dorstige indruk en is helemaal niks anders dan anders, dus ik denk dat het wel meevalt...
ok dank je! Ik las het topic over de hitte en las over al die kindjes die extra drinken krijgen en opeens kreeg ik het benauwd. Zag al een uitdroging voor me haha.
denk dat je je niet echt zorgen hoeft te maken. even fontanelletje voelen en kijken of hij goed helder geweest is de dag door. ik vind het wél raar dat ze op het kdv niet doen wat jij vraagt?! het is jouw kind en ze hebben dus jouw regels te volgen. heb je ze gevraagd waarom ze niet meer gegeven hebben?
Emma drinkt ook niet veel extra. Ze komt op de dag aan ongeveer 600. Daarnaast eet ze nog wel een fruithap en een toetje. Ik probeer wel, maar ze wil het gewoon niet, gaat helemaal stijgeren zo kwaad word ze :x .
claartje, ik weet ook niet waarom ze niet gedaan hebben wat ik heb gevraagd. Wat ik eigenlijk nog erger vond is dat hij 6 uur lang niks te drinken heeft gekregen! Terwijl ik voor in zn schriftje duidelijk heb geschreven dat ik niet wil dat er meer dan 5 uur tussen zn flessen zit. Ik las het pas thuis en heb er de hele avond van gebaald. Maar hij gaat alleen maar op maandag dus ben er nog niet op terug gekomen. (weet ook niet of ik dat nog doe, normaal gaat het prima) Kiwi, Finn wil uit zn fles ook niks anders dan zn melk. Nu geef ik het uit een beker en dat gaat super! Ok alles is zeiknat daarna maar hij heeft dan toch aardig wat binnen gekregen. Guppie, krijgt ze nog maar 3 flessen op een dag? Zie dat onze kindjes ongeveer even oud zijn.
miss dat je eht eens kunt aankaarten, eerlijk zeggen dat je er die avond niet blij mee was. voor hetzelfde geld was er een goede reden voor en loop jij voor niks je druk te maken
xander drinkt af en toe 600 ml en hij drinkt niks extra, hij wil er niks van weten. Maar bij het cb en in het zh hebben ze tegen mij gezegd dat dat ruim voldoende was ondanks dat hij heeeel veeeeeel zweet, dus 800 zal wel genoeg wezen. groetjes miranda
Ik heb al geprobeerd uit een tuitbeker (2 soorten) maar ook dat wil mevrouw niet! Een gewone beker vind ze wel leuk, idd helemaal nat! Maar ik heb niet het idee dat er veel binnenkomt. Nu zei iemand, je moet eens wat strenger doen! Ik kan dat zo moeilijk he ... En iid, ik sprak haar streng toe toen ze weer boos werd en ging steigeren, en ze dronk zo in 1 keer het hele flesje leeg! En ik maar denken dat ze te klein is om al streng te doen, mevrouw heeft het prima door. Maar goed, met deze fles erbij komt ze op ongeveer 600 ml vocht en daarnaast nog een toetje en fruithap. Meer krijg ik er echt niet in
Als ze een levendige indruk maakt zal het best genoeg zijn hoor. 8) Enne... gelukkig wordt het al minder heet.