Hij krijgt momenteel 26 schepjes per dag, verdeeld over 4 of 5 flessen. Maar ik merk dat het soms echt moeilijk voor hem is om het hier mee te doen. Vandaar dat ik soms een flesje splits en dan twee keer 90cc geef. Maar dan is hij ook weer boos dat het op is. Verder krijgt hij 's ochtends 100 gram fruit en eind van de middag 100 gram groente. Mag ik mijn zoontje nog een extra half flesje geven? Of kan ik dan beter meer fruit of groente gaan geven? Ik red het nu wel elke dag, maar ik moet soms zijn voeding wel een uur uitstellen vanaf het moment dat hij al honger heeft, dus dat vind ik wel zielig. Hij is dus 5 maanden en weegt al 8,5 kilo. Hij is ook wel lang, maar ik weet zijn huidige lengte niet precies. Alvast bedankt voor het antwoord!
Hoi, Je zoontje mag maximaal 1000 ml voeding per dag drinken. Een beetje extra groente of fruit kun je wel geven. Een beetje rooibosthee tussendoor kan ook. Groetjes Eveline
Ok, die thee zal ik weleens proberen. En als hij het echt niet redt, kan ik dus een klein flesje extra geven. Bedankt!