te weinig voeding volgens CB ; doorverwijzen ?

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door 0Zebra0, 25 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    doen waar je jezelf het fijnst bij voelt hoor

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Hier ook een kindje wat weinig drinkt, maar ze groeit door op haar eigen lijntje.
    Hier zeggen ze dat ze gewoon minder nodig heeft ;)

3. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

Mijn meisje eet ook niet veel hoor,en gelukkig groeit ze gewoon lekker door,gewicht is wel flink afgenomen door het niet veel eten(daarvoor at ze wel heel veel)
    Ze is dan ook flink afgevallen en heeft sonde gehad omdat ze helemaal niet meer at,maar nu eet ze weer haar flesjes en haar groente,maar wel kleine porties,ze kan gewoon geen grote hoeveelheden op,best fijn,want dan word haar maag ook niet opgerekt zodat ze meer honger heeft.

En zeker vergeleken met mijn beren eet ze weinig,maar ja die kregen toen nog volledige bv en dat zo'n 10 keer per dag haha.

4. jewelizz

jewelizz Bekend lid

25 dec 2008
    723
    0
    0
    Noord-Brabant
    Mijn dochter is ook geen grote drinker, nooit geweest ook. Bij haar is het ontstaan door een combinatie van hardnekkige spruw, verborgen reflux en koemelkeiwitallergie. Ze dronk hooguit 100 cc per fles, en dat maximaal vijf keer per dag. De rest werd resoluut geweigerd, ik kreeg het er echt niet in en dwingen heeft weinig zin... Nu ze Pepti krijgt, de spruw over is en de reflux redelijk onder controle door het indikken van de voeding, drinkt ze eindelijk een beetje fatsoenlijk: 130-150 cc per fles, vijf keer per dag. Lengte en gewicht weet ik niet precies, over twee weken hebben we pas weer een afspraak bij het cb. Maar ze heeft spekkies genoeg, dus met het groeien zit het wel goed, geloof ik :)

De kinderarts en het cb maken zich er niet al te druk om dat ze niet veel drinkt. Zij en wij zijn al lang blij met die 130-150 cc per keer!

Deel Deze Pagina