hoi Mijn zoon is nu bijna 4 maanden. Ik vind dat hij veel windjes laat tijdens het drinken en vaak ook nog tussendoor. Ik ben dit eigenlijk vergeten te vragen op het cb. Heeft iemand misschien enig idee wat het zou kunnen zijn of hoort het er gewoon bij. groetjes Sabina
dat doet die kleine van mij ook maar volgens mij is dat heel normaal hoor, er is namelijk niks mis verder met de voeding of de ontlasting ik hoorde van de kraamhulp dat de darmpjes gaan werken zodra je de fles geeft.. meestal gaan ze na de fles poepen zei ze
hier nog een hoor en ze stinken behoorlijk Het is vrij normaal en eigelijk goed ook, zo komen ze van te veel lucht af en dan wat minder last van krampjes ed. scheelt weer een boertje of als je pech hebt een mondje spuug.
Hier nog z'n "stinkerdje"...Haha! Ik denk maar gewoon: als hij die lucht kwijt is is hij er van af en dan is de kans op krampjes weer zeer klein. Niks mis mee dus. Alleen kunnen ze af en toe behoorlijk stinken ja..
idd hier ook we lagen continu in een deuk waneer die er een laatte want ze waren behoorlijk hard ook nu sinds anderhalve weke ong heeft hij hier geen last meer van denk idd dat het met de darmpjes te maken heeft en zodra ze wat sterker worden het poepies laten ook minder word
haha hier nog 1. Af en toe komt ie nog net niet omhoog. Als je je afvraagd hoe dit komt. Tijdens het eten komt de spijsvertering op gang dus vandaar dat de darmpjes gaan werken. En ja dan kan er wel eens lucht uitkomen. Die van mij laat poeipies en poept tegelijk. Resultaat. Tot aan zn nek toe vol. hahahah hij spuit het dan zo zn luier uit. Dus de wasmachine draait op volle toeren hahaha
Zo erg is het nou ook weer niet hier... Maar nu hij wat fruithap krijgt gaat het allemaal nog veel meer stinken. BAH! Tja het hoort erbij he...
mijn zoontje laat het al vanaf dat hij een week oud is en stinken dat ze doen niet normaal en dat gaat echt de hele dag door in het ziekenhuis zeiden ze ook is niet erg beter dat hij windjes laat en geen last heeft van darmkrapjes dan andersom hij was alleen wel snel ermee en ook dat ze heel erg ruiken