De titel zegt het al.... En wat voor tuitbekertje is het beste om mee te starten. Ik heb er eentje bij de hema gekocht van de week, maar hij wil er niet uit drinken, want hij krijgt er niets uit.
toen cailynn5 maanden was heb ik het een keer gehaald een hele goed kope eigenlij.. en deed het in dr mondje en dan deed ik de handjes om de hengsels en ze dronk.. sinds dien doet ze het eigenlijk
Hoi , ze hebben bij de kruidvat van die nuby tuitbekers met zachte tuit . Dit voeld het zelfde aan als een flessen speen , maar dan in een tuitvorm . Daar heb ik het ook eerst mee gedaan bij onze jongste. Toen ze daar aan gewend was ( en er goed uit kon drinken natuurlijk) zijn we overgestapt op een tuitbeker met een "harde" tuit . Nu heeft ze de tuitbeker van friso ( die kun je helaas alleen op stands kopen bij bv beursen zoals de 9 maaanden beurs of de jongengezinnen beurs ) en die is echt geweldig ! Niets geen geknoei en gemors Wij hebben trouwens toen ze bijna 2 was gewoon de fles vervangen voor die zachte tuitbeker Groetjes Joyce
Ik probeer het al weken met Joey elke dag even, maar hij timmert er alleen maar mee, en drinkt er niet uit
ik heb tuitjes gekocht voo in de avent fles die passen ipv de speen en handvaten voor aan de fles dus ka ze oefenen maar ze doet er ook nog niks mee
Jeetje, ik lees dus over kinderen die er met 5 maanden en pas met 2 jaar mee zijn begonnen. Dat is een groot verschil.
Hier hetzelfde, in het begin brengt hij hem wel naar zijn mond, maar vervolgens begint hij erin te bijten ipv eraan te zuigen....hij heeft geen idee wat hij er mee moet doen....en dan gaat hij er idd maar mee timmeren of gooien. Overigens probeer ik hem uit een gewoon bekertje te laten drinken (gewoon een paar slokjes uit een bekertje met een randje; van het CB)...het CB heeft dit liever omdat de techniek heel anders is. We oefenen dat gewoon iedere dag een keer.
Volgens mij begon Lotte uit een tuitbeker te drinken toen ze een maand of 7-8 was. Daarvoor interesseerde het haar niet echt!
Toen Serena een maand of 10/11 was ben ik overgestapt op de tuitbeker van Avent en hij bevalt mij prima. Wij hebben gelijk met harde tuit gekocht, omdat ze de spenen kapot beet En antilek, dus geen geknoei of wat dan ook.