Ik ben 1,5 week geleden bevallen en geef volledig bv alleen sinds het begin geen last van lekkende borsten gehad of extreme toeschietreflex hier voel ik eigenlijk niks van. Hij was wel na de kraamweek op zijn geboorte gewicht Dit is mijn vierde kindje Bij de andere had ik altijd lekkende borsten en als die bij de ene dronk begon de andere te lekken Zeg dit wat over de bv zelf dat ik niet genoeg melk heb Ik voed hem o pverzoek Dat is meestal tussen 2 a 3 uurtjes soms eerder en hij drinkt aan beide borsten soms wel meer als een half uur
Ja bij andere 3 tot 9 maanden bv gegeven en had altijd lekkende borsten in begin en nu niks ook snachts niet. Hij drinkt wel goed en komt aan, Vroeg me af of dit erg is om lang bv te kunnen geven
voed nu 9 maanden mijn meiden, nog nooit lekkende borsten gehad. Lekken of niet, zegt niks over je productie Als je kindje het goed doet, dat is beter om naar te kijken
Oke ja komt omdat bij de andere 3 het er vaak zo uitspoot als ze losliete. En heel erg lekte en nu nergens last van Was bang dat nadelig zou zijn voor de productie hoop wel lang te kunnen voede.
Klinkt alsof je bij de eerste 3 kindjes een erg sterke toeschietreflex had en nu niet. Dit zegt op zich niets over de vraag of je veel of weinig melk hebt. Heeft je kindje goede en voldoende plasluiers? Komt je kindje goed aan (rekening houdend met het feit dat wat gewichtsverlies na de bevalling vaak normaal is)? Zo ja, dan hoef je je in principe sowieso geen zorgen te maken over de vraag of hij voldoende binneen krijgt. Ook niet als de borstvoeding anders verloopt dan je gewend was van eerdere kindjes.