Hallo Mijn zoontje voed ik nu inmiddels bijna 3 maanden en sinds afgelopen weekend zit hij op 4 voedingen. Overdag laat hij ongeveer 5 uur tussen zijn voedingen. Om 6.00-6.30 uur heeft hij de eerste voeding, dan om ±11.00 uur, 15.00/16.00 uur en vervolgens 20.00/21.00 uur. Hij is verder tevreden en plast voldoende... maar ik vraag me toch af of dit niet te vroeg is om 4 voedingen te geven... Doe ik er verstandiger aan om hem tussendoor extra aan te leggen? Graag lees ik uw mening hierover. Met vriendelijke groeten Tamara
Hallo, Het is lastig te zeggen alleen op aantal voedingen of het genoeg is. Kijk naar je kindje. Hoe is de groei? Is die volgens de curve en is hij verder vrolijk en alert dan kan het. Is dat allemaal zo zo dan is het verstandig iets vaker aan te leggen. Je kan altijd vaker aanleggen. Wil hij niet dan is het goed zo, anders heeft hij mooi weer een extra slokje te pakken. Rond deze leeftijd zie je vaak dat ze snel zijn afgeleid. Het drinken is bijzaak (zo lijkthet) maar in de paar minuten dat hij drinkt is dat wel al bijna een hele voeding. Een beetje effectieve drinker kan met 5-7 minuten klaar zijn...... Succes Ilse