Daar lig je dan.. had extra controles vanwege wat kleine baby. Gelukkig waren deze metingen nu redelijk oke. Vruchtwatermetingen waren de afgelopen weken minder, onderste lijn of net er boven. Nu net weer een vruchtwatermeting gehad en het zat toch erg onder de onderste lijn. Net nog meer extra metingen gehad ivm navelstreng en lig nu aan de ctg. Wie heeft daar ervaring mee, zwangerschap kunnen voldragen?
Hoe was de ctg? Hier geen ervaring met te weinig vruchtwater op jouw termijn. Bij de oudste wel ingeleid ivm te weinig vruchtwater, maar toen was ik al overtijd. Hoop op goed nieuws voor jullie. Sterkte met afwachten!
Ctg gister was goed, ga zo weer richting het ziekenhuis. Morgen vroeg ook en dan maandag nog een aantal metingen en gesprek. Vind het wel erg spannend allemaal ook omdat hij niet groot is en niet heel veel groeit. Hij weegt nu net aan 2 kilo.
Ik had ook (te) weinig vruchtwater met 36 weken, Ik zat op de onderste lijn en zelfs wat eronder. Ik voelde mijn zoontje niet meer goed bewegen omdat hij in een stuit lag en weinig ruimte had, en icm het verminderde vruchtwater kwam ik onder strenge controle. Ik had dagelijks een ctg, en regelmatig groeiecho's en dopplermetingen. Ik heb de zwangerschap uit mogen dragen tot 39+1, de dag van mijn geplande ks, omdat mijn ctg's goed bleven, en mijn zoontje goed bleef groeien. Ik denk dus dat het van de groei van je zoontje en van de ctg's afhangt of ze in gaan grijpen of niet.
Bedankt voor je reactie! Fijn om te lezen dat het bij jou goed is gekomen en je nog langer hebt door kunnen lopen. Ik voel de kleine ook minder, vruchtwater was toch wel behoorlijk onder de onderste lijn. Word morgen opnieuw gemeten, inclusief groeiecho en doplermetingen. Lig nu weer aan de ctg. Ik weet dat ze mij niet verder willen laten lopen dan 38 weken. Ben benieuwd morgen!
Fijn dat de CTG goed was. Hopelijk blijft de kleine het goed doen, zodat hij nog even kan groeien in jouw buik. Spannende weken dus!