Hallo, Ik ben momenteel 7 weken zwanger en heb sinds 2 weken elke dag aanzienlijk bruinverlies met stolsels. Vorige week naar de vk geweest en met 6 weken een kloppend hartje gezien. Het beheerst momenteel mijn hele leven, waardoor ik simpelweg niet functioneer. Ik spendeer de helft van de dag op het toilet om het bruinverlies in de gaten te houden. Ik moet nu 3 weken wachten op de volgende echo als het goed blijft gaan. Ik ben erg onzeker over deze zwangerschap en 3 weken duren zo lang. Is aanzienlijk bloedverlies geen reden tot extra onderzoek of extra echo's? Bij een normale zwangerschap verwacht je immers niet zoveel bloedverlies. Ik weet niet hoe ik de dagen tot de volgende echo door moet komen.
Hoihoi, Heel begrijpelijk dat je de dagen afteld! We doen het ook zeker niet om je te plagen! maar een echo kan niet altijd uitsluitsel geven. Er is geen grote meerwaarde om steeds weer te kijken. Maar als jij je zo ongerust maakt mag je zeker bellen! En dan doen ze vast niet moeilijk om een keer extra te kijken! Imke