Hey... Momenteel ben ik 21 weken zwanger en sinds deze morgen heb ik een helse pijn in mijn onderbuik.. echt steken! Toen ik wakker werd was mijn buik ook steen hard (maar dit heb ik s morgens wel vaker). Iemand een idee wat dit kan zijn? Ze zit wel kei hard te stampen... maar dat kant och niet dat mijn buik daardoor zo een pijn doet? Zodra mijn vriend terug thuis is bel ik de dokter van wacht op...
Kan bandenpijn zijn maar dan mag je harde buik geen pijn doen alleen steken in de schaamstreek pijn bij de liezen. En anders idd bellen als je niet gerust bent!
Ik weet niet wat jij onder 'helse pijn' verstaat, maar dan zou mijn keuze toch zijn om gelijk een arts te bellen ipv hier op het forum te posten... Bellen meid!!! En niet wachten op je vriend. Heel veel sterkte!!! Ik hoop dat alles goed is.
Ik heb vaak als ik me omdraai in bed gigantische pijn onder in m'n buik aan de zijkant, dit schijnt bandenpijn te zijn. Maar een keiharde buik heb ik daar nooit van gehad. Bel de weekend arts even, je kan maar beter het zekere voor het onzekere nemen!
Merah ik wou gewoon weten of iemand dit nogal heeft gehad Anyways ben net terug van de dokter van wacht... Ik heb de griep. Daarom voel ik me heel de dag al flauw en heb ik koorts. De pijn kan hierdoor komen maar als ik donderdag nog last heb van harde buiken kan ik best even aan de monitor hangen (this geen bandenpijn) in het ziekenhuis. Ik had uitslag op mijn dijen maar dit staat los van alles... dit komt door het bijkomen