Hoi meiden, Wij hebben net een pretecho gehad, de kleine liet zichzelf niet zien, want hij had zijn lieve handjes ervoor en de navelstreng! en het lukte niet echt om zijn gezichtje helemaal, aanstaande zaterdag gaan we voor de 2e keer weer proberen of het lukt. Maar ze had wel een paar kiekjes en daar zagen we wel wat en zag echt dat hij een beetje mij lippen en neusje heeft. Maar ik vraag mij dus af of je dat duidelijk kan zien en al je conclusie kan trekken dat hij/ zij op jouw zelf of partner lijkt? Begrijpen jullie mij niet verkeerd het gaat erom dat het kindje gezond is dat is het allerbelangrijkste! Maar mijn partner gaf wel aan dat hij op mij lijkt en niks van hem zelf ziet, dus ik zag wel een teleurstellende blik bij hem... Liefs,
bij een 3d echo kun je het wel zien. ik zag gelijk mijn neus en zijn mond. en dat heeft hij nu nog steeds
Ja, dat kan zeker! Hier leek onze zoon op mijn vriend tijdens de echo en kort na zijn geboorte was hij precies mij. Nu zegt iedereen die hem ziet dat hij net zijn vader is. Is dat een kleine troost voor je vriend? Kindjes kunnen zo veranderen
Ja dat kun je zeker maar 1 troost: kleine kinderen vooral baby's veranderen dagelijks qua gezicht Dan lijkt het veel op papa en daarna weer op mama. Zo verschillend
Op de 3d echo zagen we dat ons meisje papa's neus had en mijn mond en dat is ook zo...... Nu krijgen we verschillende reacties, de 1 zeg oh wat lijkt ze veel op d'r moeder en de ander zegt op d'r vader.
Jups dat kun je zeker goed zien. Bij Joey hadden we ook 3d echo en je kon precies mijn vriends gezicht eruit halen, heel die vorm van voorhoofd etc! Nu lijkt hij nog steeds op pappa maar babytijd heeft hij ook even wel op mij geleken!