Hoi meiden ik ben vandaag bij de gyn geweest en heb nog maar weinig vruchtwater nog maar 4 cm nu wordt ik daarom morgen ingeleid ook de baby groeide niet goed meer wie heeft dit ook meegemaakt en werdt de baby ook gewoon gezond geboren? Gr willow
Hoi Willow, Ik heb dit zelf niet meegemaakt dus ik kan je helaas niets vertellen. Wil je heel veel succes en een mooie baby toewensen!! Groetjes
Mijn dochter is gehaald met 37+5 ivm groeiachterstand. ze had nog wel genoeg vruchtwater maar ze wouden geen risico nemen. Een week voor de geboorte werd ze geschat op 2750 gram. Met de geboorte bleek ze maar net 2200 gram te wegen en was 45 cm. Veeel kleiner dan ze hadden gedacht/gemeten. Ze was helemaal gezond en mocht samen met mij mee naar huis. Wat is de reden dat er bijna geenvruchtwater meer is?? hebben ze een doppler echo gedaan (meerdere)??
Heeft de gyn niet naar geken alleen naar het vruchtwater... maandag had ik nog 11 cm nu nog maar 4....
Heb er geen ervaring mee maar wil je heel veel succes wensen voor morgen eindelijk je kindje in je armen!!!! Ik kan ook nauwelijks nog wachten
Geen ervaringen mee zelf. Wil je wel succes wensen voor morgen en hopelijk is alles goed en heb je snel een gezond kindje in je armen!
Hmm apart... misschien heb je ergens (hoog) een vliesscheur zitten waardoor get eruit drupt zonder dat je het merkt?? Toch heel veel succes morgen! Hopelijk heb je je kindje snel en gezond in je armen!
Pfff dat hoop ik niet heb namelijk de gbs bacterie en moet voor het breken van de vliezen aan het infuus....
de eerste 2 kids kwamen met minimaal vruchtwater terwereld nog geen eetlepel vol werd gestript met 40 weken bij beiden kids gezond geboren alleen de week die volgde erg droog huidje dus lekker insmeren met babyolie
hier meegemaakt met mijn zoontje die had met 35 weken ineens geen vruchtwater meer, en werd direct ingeleid, met me zoon ging het direct goed en mocht na 8 dagen mee naar huis (te vroeg geboren) jij loopt netjes op de bevallingstermijn dus geen zorgen maken als alles goed gaat met de kleine en met jou mag je waarschijnlijk de volgende ochtend al lekker naar huis sterkte morgen en zet hem op,
Hoi meiden vrijdag om 17.51 zijn we trotse ouders van Dean geworden hij doet het goed we mochten de volgende ochtend naar huis. het vruchtwater was idd heel weinig ze hebben de placenta opgestuurd om te kijken wat er aan de hand was. Dean woog 2775 gram Gr willow