'pijn' rechts onderbuik bij lopen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lovelie, 22 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovelie

lovelie Actief lid

12 okt 2015
    294
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames.

Ik ben ruim 20 weken zwanger en heb sinds 2 dagen een pijnlijk gevoel in mijn rechter onderbuik. Het zit heel laag, net boven schaambeen/lies. Ik heb het alleen als ik naar de supermarkt loop of met de hond wandel. Het voelt als de pijn die je hebt als je gaat hardlopen en dan van die steek oid in je zij heb....dat heb ik dan helemaal rechts onderin mijn buik. Geen scherpe pijn, maar het wordt wel erger naarmate ik verder loop. Nu zit ik op de bank en heb ik nergens last van....Heeft iemand van jullie een idee wat heb kan zijn? Ik heb de laatste 2 weken wel een enorme groeispurt van mijn buik gehad.

2. Anonymous1223

Anonymous1223 Actief lid

8 jul 2015
    188
    0
    16
    Ik heb dat rond die periode ook even gehad. Al je banden rekken op en dat voel je. Als je je zorgen maakt kan je natuurlijk altijd je verloskundige even bellen.
    Succes!

3. izzy1984

izzy1984 Actief lid

29 jun 2015
    296
    78
    28
    Het klink inderdaad als "bandenpijn" heb het zelf ook heel erg gehad rond de 18 weken. Een keer zo erg dat verloskundige me doorgestuurd heeft naar ziekenhuis om alles te checken maar daar was gelukkig alles goed. Aangezien je buik flink gegroeid is zou ik me niet teveel zorgen maken maar bij twijfel altijd even bellen. Ook een goede reden om lekker rustig aan te doen ;)

4. Magree

Magree Actief lid

6 okt 2015
    138
    0
    16
    Ik heb precies hetzelfde!
    Gister liep ik gewoon krom, komt door de groei van je baarmoeder.
    Die begint nu echt groot te worden dus daarom die steken. Een warme douche of een kruik helpt. Ook even rustig op de bank liggen, je lichaam geeft aan dat je even rustig aan moet doen. Hoort allemaal bij deze fase. Toevallig eergisteren bij de verloskundige gehoord xx

5. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Ik had het vandaag toevallig ook toen ik naar de supermarkt liep.. ook rechtsonder.. ben bijna 21 weken..

De ene dag nergens last van, de andere dag heel snel.. inderdaad je banden / groei van je buik..

6. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    Lovelie, dit klinkt voor mij heel herkenbaar. Wij waren tijdens de eerste zwangerschap met 20 weken op vakantie en liepen toen wat meer. Ik moest echt rusten tussendoor (geen straf op de boulevard met al die terrasjes haha). Kon behoorlijk zeer doen! Toen begon dat ook erg op te spelen. Heb toen mijn moeder gebeld want ik had geen internet. Zij kwam gelijk op bandenpijn. Later bevestigde de verloskundige dat. Dus... Als ik zo vrij mag zijn, denk ik dat je bandenpijn hebt. Rustig aan dus!

7. Sannie86

Sannie86 Actief lid

29 mrt 2015
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bandenpijn!

8. Inti

Inti Nieuw lid

22 jan 2016
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voor mij ook heel herkenbaar .... bandenpijn.
    Sterkte

9. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

bandenpijn lijkt het op. Ook rond het zelfde termijn gehad en begint nu helaas weer op te spelen.

10. Emmaxkus

Emmaxkus Actief lid

11 dec 2015
    371
    0
    0
    Heel herkenbaar! Bij mij trekt het vaak over mn hele onderbuik maar is het ergst aan de zijkanten. Heb het soms zelfs al als ik nodig moet plassen hihi :)

11. lovelie

lovelie Actief lid

12 okt 2015
    294
    0
    0
    NULL
    NULL
    Okay..thanx voor jullie reacties😘

Deel Deze Pagina