onduidelijk

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Priscilla R, 2 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Hallo,

Heb vandaag mijn eerste termijnecho gehad. Er was alleen vruchtwater te zien en dit was op schema alleen zagen we geen wezentje zitten. De echo is uitwendig gemaakt. Heb het laten doen bij een verloskundige met een eigen praktijk thuis. Nu zijn er twee mogelijkheden of het is niet intact of het speelt verstoppertje. Morgen word er een afspraak geregeld voor nog een echo en dan hopen we wel iets te zien. Het kwam echt als een klap aan want heb nog overal last van en elke week steeds meer. En geen bloedverlies gehad. Echt zo rot die onzekerheid.

Heeft iemand dit ook misschien gehad/meegemaakt?.

Groetjes Priscilla

2. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hoi hoi

niet meegemaakt maar uitwendig zie je minder snel iets als inwendig je moet je voorstellen dat je kindje nu net een paar milimeter is dus die buikwand ertussen kan al veel schelen

zou me niet al te ongerust maken

groetjes nathalie ;)

3. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

ze zeggen ook dat je rond 8 weken uitwendige echo niet snel iets goed kunt zien (overigens heb ik hier gelukkig geluk mee gehad zagen meteen alles duidelijk in de 8 weken echo)

Ik wens je veel geluk toe morgen :)

4. Visjes

Visjes Bekend lid

2 jan 2007
    592
    0
    0
    Hoi,

Ik heb hetzelfde, 2 weken geleden was er niets te zien, vanavond was er een vruchtzakje te zien, er leek wat in te zitten maar ze kon het niet bevestigen. Morgen gaat er een meer echo-ervaren verloskundige kijken... hopelijk dan beter nieuws. Bij mij is inwendig trouwens weinig meer te zien dan uitwendig.... Ze hebben op beide manieren gekeken.

Sterkte, ik begrijp hoe je je voelt!

5. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Ik had met 8 weken en 5 dagen ook eerst een uitwendige, zag wel een vruchtzakje maar geen kindje, toen een binnenwaartse echo gehad en zagen we een heel mooi kindje met kloppend hartje !

-x-

6. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Hoi,

Dat vermoedde ik ook al een beetje dat er gewoon weinig te zien is. Alleen de vrouw zijn gelijk ik denk dat het niet goed zit. Dat is toch wel een harde conclusie had liever dat ze ff had gewacht tot ik een inwendige echo heb gehad.
    Wordt vandaag ook gebeld door mijn vk wanneer ik een inwendige echo krijg. Dus ga kapot van de zenuwen en heb vannacht geen oog dicht gedaan.

Groetjes

7. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Hoi,

Dat vermoedde ik ook al een beetje dat er gewoon weinig te zien is. Alleen de vrouw zijn gelijk ik denk dat het niet goed zit. Dat is toch wel een harde conclusie had liever dat ze ff had gewacht tot ik een inwendige echo heb gehad.
    Wordt vandaag ook gebeld door mijn vk wanneer ik een inwendige echo krijg. Dus ga kapot van de zenuwen en heb vannacht geen oog dicht gedaan.

Groetjes

8. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Hoi,

Jij heel veel sterkte vandaag! Hoop dat je goed nieuws krijg.

Groetjes

9. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hoi hoi

jeetje wat zijn sommige echoscopiste toch bot zeg ongelooflijk in plaats ze zelf even afwacht op een inwendige echo elke echoscopiste weet dat er inwendig nu eenmaal meer te zien is als uitwendig niet vergeten dat je de echo heb gehad naar aanleiding van de laatste dag van je menstruatie ga ik vanuit, dat kan dus ook betekenen dat je iets minder ver bent en zelfs een week teruggezet kan worden

laat je niet gek maken hoor volg je eigen gevoel hierin en je zult zien dat je een prachtige inwendige echo zal krijgen

groetjes nathalie ;)

10. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Ik zou me geen zorgen maken. Kan me voorstellen dat je bezorgd bent. Maar snap niet dat die vrouw een uitwendige echo heeft laten maken terwijl je nog zo pril zwanger bent. Meestal doen ze voor de 10 weken een inwendige echo, omdat je daarmee het meeste ziet.

11. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Hoi,

Ik moet vanmiddag om 2 uur naar het ziekenhuis. En ik krijg dan daar een echo. Dus ik hoop dat het goed nieuws is. En ja vond haar conclusie ook nog al snel ze zij je moet het nu kunnen zien en alles. Ik dacht van oke en bedankt. Ze bleef ook echt maar op 1 plek kijken en maar goed vanmiddag weet ik of ze gelijk heb ja of nee.

Groetjes

12. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Sterkte vanmiddag! Dat er toch mensen bestaan die zo gevoelloos kunnen zijn :(

13. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Sterkte meis...
    Ik duim voor je !

-xxx-

14. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Succes, ben heel benieuwd. Komt vast goed, dat moet gewoon. :)

15. Niet meer actief

Priscilla R:

hoe is het afgelopen vanmiddag? goed nieuws hoop ik?

16. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik ben ook heel benieuwd hoe het gegaan is?
    Zelf heb ik een pret echo laten maken met 8w3d en toen duurde het heel lang voor ze het kindje kon vinden. Toen kregen we al te horen van: Het wil nog niet alles zeggen, het kan zijn dat het nog verstopt zit of dat je minder ver bent etc.
    Inwendig heb je meer kans en wij moesten toen wel aangeven aan de vlos wat er gebeurd was, dan kon zij verder beslissen.
    Gelukkig werd toen ineens het beebje gevonden... maar ze heeft zeker 20 minuten gezocht! (met volle blaas, met lege blaas..)

17. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Visjes, ik hoop dat alles goed is gegaan!

Athina, wat lijkt me dat even schrikken als ze je beebje niet konden vinden zeg..

18. BoBam

BoBam Niet meer actief

Hoe is het gegaan?

19. Niet meer actief

nog steeds niks bekend over priscilla R?
    ben zo benieuwd hoe het met haar is!

20. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

hey hoe is het afgelopen? en ook met visjes?
    Ben benieuwd duim dat alles goed is!

Deel Deze Pagina