Beste voedingsdeskundige, Onze dochter is nu 6 weken en 4 dagen. Ze zal nu rond de 4500 gram wegen. Wij bieden haar nu 6x 120 en 4 scheppen aan, maar van iedere fles laat zij gemiddeld 50 cc staan. (de ene fles wat meer en een andere fles wat minder) De laatste paar dagen laat ze zelfs nog meer staan gemiddeld wel 70m cc. Ze krijgt nutramigen met 1 schepje nutriton. Naar mijn mening is dit veel te weinig. Haar tijden zijn nu ongeveer 7.30 - 11.00 - 15.00 - 19.00 - 23.00 - 3.00 uur. Het is niet zo dat ze in slaap valt, ze wil gewoon niet meer drinken, daarnaast komt erbij kijken dat ze ook heel slecht slaapt, vaak is ze tot 15.00 uur wakker en dan na die voeding slaapt ze eventjes. s'avonds is ze ook weer wakker en dan van 23.00 tot 3 uur slaapt ze wel maar daarna ook niet meer en is ze tot 15 uur wakker met veel huilen. Je kunt dus raden dat ik dit erg vermoeiend vind en zelf dus ook erg moe ben, hopelijk hebben jullie een oplossing voor mij. Groetjes Lies
Hallo Lies, Het is lastig om iets te veranderen aan de smaak van de voeding, mogelijk dat dit de oorzaak is van het slechte drinken. Je kunt het beste je CB even vragen wat je kindje minimaal moet drinken voor een goede groei. Groetjes Eveline