Hallo, Even een vraagje van een moeder die weer een onzekere bui heeft. Mijn zoontje is nu 8 maand en eet dit op een dag: 7.30 fles 200 cc + bambix 10.00 fruithap met drinken 12.30 1 hele boterham en 100 cc opvolgmelk 15.00 rijstewafel/koekje met drinken 17.30 avondeten en yoghurt 100 cc na. (tijden zijn globaal hoor ) De avondfles hebben we al tijden niet meer, want meneer valt altijd in diepe slaap na het avondeten (van 19.00 uur tot de volgende ochtend). We gaven hem om 15.30 ongeveer ook altijd nog een fles maar die dronk ie helemaal niet, dus die mocht er ook af van het CB, als we hem dan maar wel 100 cc yoghurt gaven na het eten. Toch heb ik mijn twijfels of dit voldoende is, mijn zoontje vraagt niet om meer eten ofzo. Hij is nu 9,2 kilo en 71 cm ongeveer. Herkennen meer moeders dit?
nou volgens mij mankeerd er niets aan hoor, maar goed kijken wat de andere doen en vinden. hier is het zo ongeveer wel hetzelfde behalve dat die van ons savonds nog een klein flesje melk ondanks dat het na het eten ook ff een tukkie doen is, die wordt altijd nog even wakker dan geven we haar een klein flesje en dan gaat ze naar bed.
Dat ziet er mooi uit.. Wij hadden nog wel een avondfles rond die leeftijd. Maar meestal geen yoghurt na. Als hij meer wil, kun je altijd nog een halve boterham bij de lunch geven, maar die 5 eetmomenten zijn wel goed.
is goed hoor,niks mis mee. esmee heeft net zo een schema alleen dan brood als ontbijt ipv pap (dat lust ze niet) avond fles had esmee met 6/7 maanden al niet meer.
Het is misschien ietsje meer dan Jesse eet, maar die is ook een maand jonger. Jesse groeit heel hard (zie topic Sonja Bakker, daar staat ook zijn menu voor de dag)