dromen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door maria, 28 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maria

    maria Lid

    2 nov 2005
    58
    0
    0
    omg amsterdam
    hebben jullie dat ook dat je wel eens droomt over je zwangerschap ?????

    ik heb het nu al twee dagen achterelkaar

    veel liefs maria
     
  2. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Yep, heb al een paar keer gedroomt over een zwangerschapstest.

    groetjes
     
  3. Channie

    Channie Fanatiek lid

    13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Ja ik ook!!!! ik heb nu 2 keer gedroomt over een test en de laatste keer was zo eng..:S ik droomde dat ik een test deed en die was positief alleen ik wist niet meer of dat nu 1 of 2 streepjes was en ben toen helemaal in paniek na me moeder gerent hahaha in me droom dan he :p en tjaa wat ut betekend ik zou het echt niet weten wel raar..haha dacht dat ik de enigste was..

    groetjes Chantal
     
  4. Lucia

    Lucia VIP lid

    6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Haha nee hoor,ik heb al een paar gedroomd dat ik zwanger was,1 keer dat ik een positieve zwangerschapstest had,en ook een paar keer dat ik ben bevallen.:pdus je bent echt niet de enige Chantal!!

    Grts Lucia xxxxxxxxxxxx
     
  5. haha wat leuk.. ik heb dat een aantal weken ook gedroomd dat ik mn kind in mn armen had!!!!!
     
  6. Channie

    Channie Fanatiek lid

    13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Raar he en dat terwijl ik er zoveel niet aan denk..hmm onderbewust misschien..

    groetjes chantal
     
  7. celientje

    celientje Actief lid

    9 nov 2005
    382
    0
    0
    nu nog thuisblijfmoeder
    almere
    Heb ik ook wel eens hoor, zal zeker je onderbewustzijn zijn denk ik, wat er toch heel erg mee bezig is.
    Ik heb het vooral als ik rond de vruchtbare periode zit, en als je tegen je NOD zit, zijn dan toch spannende tijden nietwaar !!

    groetjes
    celiene
     
  8. carry

    carry Fanatiek lid

    30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Ik droom de laatste tijd veel enge dingen over mijn zwangerschap, ik denk een angst die je hebt waar je niet teveel bij stil wil staan, maar onbewust toch mee neemt!!
    Probeer zo positief mogelijk hier mee om te gaan, maar ik zou blij zijn als ik het kindje in m,n armen mag houden. Maar daar moet ik nog even geduld voor hebben!!

    Groetjes Carry
     
  9. Channie

    Channie Fanatiek lid

    13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    ja dat zijn natuurlijk geen prettige dromen maarja als je kindje er is zul je ook wel weer enge dromen krijgen hahah en zo blijven we door gaan hihi :p

    groetjes
     
  10. niek

    niek Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    de dag dat ik ging testen die nacht droomde ik: ik zag een baby in iemands armen, geen idee wie het was??? Het is echt waar, een paar uur later testte ik positief!
     
  11. Juut

    Juut Actief lid

    13 sep 2005
    396
    0
    0
    Drechtsteden
    Oh jee.. het dromen..
    Dat is echt erg, blijf altijd nog even liggen om te zien van wie dat kleine babietje is, maar krijg die droom nooit af!

    Groetjes
    Juut
     
  12. marion26

    marion26 Lid

    21 dec 2005
    41
    0
    0
    operatie-assistente
    Leiden
    Voordat ik door had dat ik zwanger was heb ik 3 nachten achter elkaar over een baby gedroomd.. misschien ben je er toch bewust en onbewust veel mee bezig!!
    groetjes Marion
     
  13. bianc

    bianc Fanatiek lid

    30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    hey meiden,

    nou ik droom er ook op los hoor de laatste paar nachten, droom normaal nooit!!!!!!!!!
    liefs bianca
     
  14. Moo

    Moo Bekend lid

    21 jun 2005
    873
    0
    0
    Wormerveer
    Ja geregeld droom ik erover, het heeft alleen nog niet zo mogen zijn....
     
  15. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Heb al 2x gedroomd dat ik pas was bevallen van een meisje, en dat was nog voor de tijd dat ik er aan dacht om te stoppen met de pil....maf he.
     
  16. Channie

    Channie Fanatiek lid

    13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    dat is wel heel maf jaa hahaha
     
  17. AnnaS

    AnnaS Fanatiek lid

    25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Ik droom er ook geregeld over en vooral over een positief zwangerschaps test.
    Het is zo maf, maar ik denk dat je er zo mee bezig bent dat je er nog zelf van gaat dromen.

    Groetjes Anna.
     
  18. Channie

    Channie Fanatiek lid

    13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    ja maar dat is het rare ik ben er helemaal niet zo mee bezig..ik heb zoiets van het komt wanneer het komen wil..en is het nu niet dan iets later ben nog jong zat..daarom vin ik het raar hahah groetjesss
     
  19. Silly

    Silly Fanatiek lid

    24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Ooooo ik ben een echte dromer; bijna elke nacht.
    Ook vaak over zwangerschap gedroomd.
    Meestal wist ik niet eens dat ik zwanger was en ging ik opeens bevallen; echt heel raar ;) .

    Ook een keer over een positieve test gedroomd en ook een keer dat ik zag dat de :evil: waren gekomen.
    Ik had toen een lichtgrijs slipje aan.
    Elke keer als ik ongi moet worden doe ik express NIET dat slipje aan; ben veel te bang dat m'n droom uitkomt :rolleyes: (erg hè haha).

    Silly
     
  20. Channie

    Channie Fanatiek lid

    13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    hahahah een waarschuwings droom zeker hahaha wel grappig :)
     

Deel Deze Pagina