te weinig?

Discussie in 'Stel je vraag aan de lactatiekundige' gestart door gimby, 11 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gimby

gimby Fanatiek lid

20 feb 2011
    2.026
    0
    36
    Hoi hoi,

Sinds 2-3 dagen drinkt ons meisje erg onrustig en 'slaat' ze vaak met haar hoofd tegen mijn borst tijdens de voeding. Net of ze aan wil geven dat er niet genoeg is. Ze is ook niet tevreden na de voeding. (twee kanten gevoed).
    Ik heb een kolf gekocht omdat ik erg benieuwd was of er inderdaad wel voldoende kwam, maar ik kolfde met rechts slechts 30 cc en links maar 10 cc :$, dit was 2,5 uur na de voeding.
    Ik probeer haar te troosten door haar mn pink te geven, maar dit is natuurlijk ook geen oplossing.
    Ik ben sinds dien vaker aan het aanleggen en kolven om de productie op te voeren, maar dit is zonder resultaat.

Weet je waar dit aan kan liggen en wat kan ik er aan doen?

Liefs Gimby

2. Teddy

Teddy Bekend lid

20 okt 2011
    695
    0
    0
    Hoi,

Vaker aanleggen is heel goed. Het effect van dat vaker aanleggen laat alleen altijd een paar dagen op zich wachten. Na een dag of 3-4 merk je pas het resultaat daarvan.

De hoeveelheid die je kolft zegt niks over de hoeveelheid die je baby drinkt. Je baby kan nl. veel meer uit de borst krijgen dan de kolf dat kan.

Lekker het hele weekend met kind aan de borst ;)

Deel Deze Pagina