Snel afgeleid

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Agter, 11 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Agter

Agter Fanatiek lid

3 mei 2012
    2.266
    0
    0
    In een huis
    #1 Agter, 11 mei 2012
    Laatst bewerkt: 12 mei 2012
    Mijn dochtertje van vijf maanden is de laatste weken heel snel afgeleid bij het voeden. Ze ziet en hoort natuurlijk van alles wat ze interessant vindt, en na twee minuten drinken is de ergste honger kennelijk wel gestild.

Thuis is dat niet zo'n probleem. Ik voed dan gewoon in het halfdonker op de slaapkamer. En ook mijn man weet dat hij bij het voeden stil moet zijn. Want ze draait haar hoofd meteen om als ze hem hoort praten, met of zonder mijn tepel in haar mond. *au*

Maar buitenshuis vind ik het wel lastig. Ze drinkt dan zo weinig bij me. Ik was vandaag in de stad, en dan geeft ze wel aan dat ze honger heeft, maar na een paar slokken is het kennelijk genoeg.

Hoe doen jullie dat? Of is dit een fase?

2. chocotof

chocotof Bekend lid

28 dec 2010
    704
    1
    0
    Werkveld jeugdzorg
    Achter de duinen
    Bij mj is het deels een fase maar ook deels omdat hij nu groter is en meer bewust is van alles. Hij is inmiddels 8 maanden en het is beter geworden rustiger maar snel afgeleid zijn heeft hij nog steeds wel.

Ik merkte dat hij overdag toch wel pakte wat hij nodig had ook al was dat minimaal en dan haalde hij savonds (en soms snachts) het tekort wel in. En inderdaad in het donker op de slaapkamer voeden helpt ook goed.

3. happymama

happymama Niet meer actief

Ik heb dat ook en vind t heel vervelend,s soms denk ik ik stop ermee.maar tis zo verslavend...en ben dan bang dat de productie terug loopt zo

4. Robin88

Robin88 Actief lid

10 jun 2011
    476
    0
    0
    Mijn mannetje drinkt buitens huis ook veel minder.
    Is ook veel gezelliger om overal bij te hangen en alles te kunnen zien :D Hij lijkt er zelf totaal geen problemen mee te hebben en heeft spekkies zat dus maak me er zelf ook niet meer zo druk om. Als hij honger heeft meld hij zich wel!

Deel Deze Pagina