Ik ga ns rustig eerst de fruit ophogen en daarna de groente. Mijn zus vond ook al dat ze weinig kreeg maar mijn nichtje at rustig 2x200 gram weg. Ik ben liever van het rustig opbouwen. Bedank iedereen, hier kan ik wat mee!
Volgens mij werpt het z'n vruchten af! Gisteren verjaardag, wel goed gedronken, geen interesse in wat dan ook aan eten dus enorm goed gegeten! Vraag mij af of het kwaad kan na half 12 tot 5u alleen drinken.... voor die ene keer is het niet erg maar elke dag ?? ze krijgt ook met warm weer een extra portie fruit
Als je dochter er genoeg aan heeft kan het geen kwaad. Sommige kinderen moeten echt nogmwat tussendoor hebben anders redden ze het niet en sommige kinderen juist niet omdat ze dan hun avond eten niet goed eten. Hier is het vaak anders enndat maakt het ook lastig. de laatste dagen heeft hij slechter gegeten, ik hoef dan ook geen tussendoortjes te geven (die neemt hij niet eens aan). Maar sinds gister is het weer een beetje bij aan het trekken dus dan ga ik weer goed fruit tussendoor aanbieden anders red hij het nit tussen de maaltijden, terwijl hij znnfruit de afgelooen dagen helemaal niet wilde. Weet niet hoe dat bij jou dochteri maar hier dus elke dag weer een verassing. Ik gooi hierdoor helaas ook veel weg....
Hier kreeg ze toen een periode ook niks tussendoor in de middag, behalve drinken dan... Zelfs van een halve soepstengel ging ze slecht avondeten. Liet ik die weg dan at ze heel goed! Kwestie van uitproberen...
Na een weekend van hangen en jengelen is ze toch echt meer honger gaan krijgen! Ivm de warmte krijgt ze nu een potje fruit (goed voor vocht ) En ja hoor ze eet het !!!! (200 gram) Groente en aardappel eet ze steeds ietsjes meer, denk dat ze in een groeispurtje zit. Ben wel trots
Ze eet meer dan onze kleine die over een paar dagen 8 maanden wordt. wakker: 180 melk 100 gram fruit pap 150-180 melk 150-180 (slaat ze ook vaker over ivm slapen) tussendoor eens een broodkorstje om te oefenen. warm eten 100 - 200 gram (ligt eraan wat het is) 180
Dat is idd ook nog niet zo heel veel. Snap niet waar sommige baby's het laten mijn man eet ook de hele dag kleine beetjes, misschien heeft ze het daar wel van... ik heb ook nooit zo denderend veel gegeten dus lijkt me sterk dat we dan ineens een hongerlapje krijgen. Maar ja, voor nu eet ze weer iets meer, goed teken!