te ziek voor woorden...

Discussie in 'De lounge' gestart door sweetmarije, 5 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    Ow wat verschrikkelijk zeg!!
    Sterkte ermee!

Wat de verzekering betreft is ook een moeilijke situatie zeg!!
    Je bent bestolen hoe dan ook. Of je je sleutels nou kwijt bent geraakt of vergeten uit de deur te halen! Niemand heeft het recht om aan jou spullen te zitten!
    Echt vervelend dat verzekeringen vaak zo moeilijk kunnen doen op de momenten dat je echt er niks aan kunt doen :(

2. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Wat ik niet snap, waarom ging je niet ff kijken toen je iets hoorde?
    En je was boven ofzo?
    Je bent vast verzekerd krijg je de dagwaarde van je auto terug.
    Succes en sterkte!

3. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Waarom blijven sommige mensen nou niet met hun poten van andermans spullen af,ik kan me daar zo kwaad om maken he!!
    Meid ik hoop dat jullie snel de auto weer terug hebben!

En ik snap wat je bedoelt hoor,ik zou ook alles doen om mijn kind te beschermen!!

4. sweetmarije

sweetmarije Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.199
    0
    36
    mummy
    letchworth garden city
    ik lag boven op bed met jamie te spelen, die was net wakker van zn middagslaapje en we lagen ff samen in het grote bed met de slaapkamerdeur open, wij hebben de trap in de woonkamer en een open keuken dus ik hoor de deur inderdaad altijd, had geen muziek of tv aan dus het was stil... en niet gaan kijken omdat ik sleutel hoorde en toen niks dus dacht dat t mn verbeelding was. plus dat we toen niet wisten dat mn sleutel weg was oid, dus dan ben je ook niet zo verdacht erop, tenminste, ik niet...hoor wel vaker geluiden waarvan ik niet zeker weet wat t is zoals radiator of koelkast ofzo of een papier wat van de tafel valt, weet je wel geen luide geluiden om meteen te gaan checken wat het is.
    auto is nog steeds niet terecht trouwens. baal zo!!!

5. sweetmarije

sweetmarije Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.199
    0
    36
    mummy
    letchworth garden city
    ben ook benieuwd hoe hoog het bedrag van de verzekering is, als ik alles terug krijg zal t niet meer dan 800 euro zijn ongeveer omdat ik ook nog eigen risico heb en mn auto niet heel erg nieuw meer was. hoop dat we voor dat geld een normale nieuwe (2e hands) auto kunnen vinden want al ons geld is op :( we zijn net verhuisd en hebben al ons geld aan de verbouwing uitgegeven plus dat er nog een aantal onbetaalde grote rekeningen liggen. alles komt altijd gelijk! verzekering betaald sowieso pas na 21 dagen uit ivm afkoelperiode voor het geval de auto nog terug wordt gevonden dus we zitten sowieso deze maand zonder auto, kan geen kant op hier, pffffffffff

6. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Dat is juist klote van die verzekeringen... Je krijgt de dagwaarde van de auto terug bij diefstal of total-loss. Maar je hebt vervangend vervoer nodig en dat kost altijd meer!

7. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    Ja precies!!
    Dat is gewoon heel erg kl*te! En daar houden ze vaak geen rekening mee.
    En plus alles wat erin lag is ook nogal wat!

8. sweetmarije

sweetmarije Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.199
    0
    36
    mummy
    letchworth garden city
    misschien kunnen we 'gedeeltelijk' terugclaimen van onze inboedel verzekering, mits we ook verzekerd zijn voor spullen die buitenshuis verloren/gestolen zijn. bijv. ook als je op vakantie je camera kwijtraakt oid. dat moeten we morgen allemaal bekijken, ik weet niet precies wat voor inboedelverz. we hebben en manlief is vanavond niet thuis. maar dit was een tip van mijn vriendin die dit wel op haar verzekering heeft... ik hoop t zo want dan kunnen we in ieder geval een nieuw autostoeltje kopen enz.

9. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    Ja precies, zou wel fijn zijn als je het vergoed krijgt.
    Te belachelijk voor woorden gewoon dat een ander met zijn vingers aan je spullen zit.

10. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    had je nou de (auto)sleutels in de voordeur laten zitten begrijp ik? en toen zijn ze achter je auto aangegaan ?

11. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Ik heb een een keer gedacht dat ik ze in het slot had laten zitten...en dat ik iemand ze hoorde weg halen.
    Achteraf dan...ik hoorde de hond aanslaan en iemand bij de deur..
    Wij die maandag alles vervangen...vind ik 3 maanden later toen we een nieuwe bank kregen de sleutels....in de voering van de oude bank die wij uit elkaar haalde...'

en ik kon echt zweren dat ik ze had gehoord hoor! Hahaha!

Wel echt superkut voor jullie!

Balen van je spullen....je denkt er niet bij na....maar wij laten ook heel vaak zoveel in de auto liggen! Kinderwagen....cd's...noem maar op!

Ik hoop dat ze hem terug vinden!

Is het geen bewijs dat je vriendin heeft gehoord dat dat knaapie het heeft gedaan? of vatten ze dat op als hear-say?

12. sweetmarije

sweetmarije Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.199
    0
    36
    mummy
    letchworth garden city
    jep sleutels zaten in de deur en ze hebben gewoon bij alle parkeerplaatsen gekeken opzoek naar mijn auto, hij stond zo'n beetje naast ons huis...

13. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    niet slim, als de dader gepakt wordt en die bekend en vertelt dat jou sleutels in je slot zaten en je deur dicht was komt dan niet overeen met jou verhaal en kan de verzekering alles terugeisen.

14. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    nou , wilde reageren dat ik het zwaar KLOTE voor je vind.. wat n maloten dat ze die sleutels uberhoubt al durfven jatten uit je deur en dan ook nog die auto meejatten !! pff ... echt shit voor je ..
    ik laat ook altijd alles in de auto liggen hoor .. niks raars aan.
    en snap ook dat je t verhaal n beetje ombuigt..
    want n domme reacties als ze zeggen dat t niet eerlijk is blabla.. jij kan er ook niks aan doen dat ze die auto jatten .. ja je sleutels uit je deur halen maar goed, ze moeten er gewoon afblijven ! is me ookwels overkomen maar dan belde de mensne aan om te zeggen dat t niet zo slim was ;) haha ist ook niet..

ik zou het ook zo spelen hoor .. alles is al duur zat ! en je betaald ook genoeg verzekering dus mogen ze jouw ook mooi tegemoed komen ..

succes :D !

x

15. sweetmarije

sweetmarije Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.199
    0
    36
    mummy
    letchworth garden city
    verzekering is al geregeld...
    @sarah84 nee is geen bewijs inderdaad. meid is geen vriendin, familie van de buren maar ken haar verder helemaal niet.. het zou pas bewijs zijn als de politie van haar te horen krijgt wie dit zei en diegene dan ook nog aan de politie toegeeft, maar volgens de agent was die kans erg klein. heb verder niks meer gehoord vandaag dus ze weten nog steeds niks bij de politie

16. basbousa

basbousa Bekend lid

6 jul 2009
    678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn dat je waarschijnlijk gewoon geld terugkrijgt. Nu hopen dat het ook nog een beetje vlot gebeurt, want je bent natuurlijk wel onthand zo. Sterkte met de afwikkeling van alles.

17. basbousa

basbousa Bekend lid

6 jul 2009
    678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat moet ik dan doen? Er om liegen?

18. MissMom

MissMom Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.346
    0
    0
    NULL
    NULL
    'Schijn' heilige boontjes inderdaad

19. MissMom

MissMom Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dan is het toch zijn woord tegen de hare?
    Gaan ze nou echt een dief geloven?

20. nicole26

nicole26 Niet meer actief

:D:D viel mij ook al op inderdaad ...

Ik zou gewoon heel simpel zeggen dat je niet eens wist dat de sleutels weg waren totdat je erachter kwam dat je auto weg was en je de sleutel daarna ging zoeken en tot de conclusie kwam dat ze weg waren , dan kunnen ze dus of gejat zijn of verloren of per ongeluk in de deur blijven zitten laat een verzekering dan maar eens bewijzen dat ze in de deur zijn blijven zitten ;)

maar lees net dat je inderdaad de waarheid al heb gezegd , hoop voor je dat alles een beetje positief uit pakt

Deel Deze Pagina