Hallo! Ik ben nu vandaag 37 weken zwanger. Ik heb nu al weken last van voorweeën, maar vooral afgelopen week heel erg. Zo erg dat we verschillende keren hebben gedacht dat het zo ver was. Helaas toch afgezakt. Maar nu is het zo dat ik er echt gigantisch mee aan ben! Ik ben oververmoeid, want de weeën worden elke keer heftig als ik in bed lig en slaap dus bijna niet meer. Ik begin me slecht en depresief te voelen, omdat we elke keer weer zo worden teleurgesteld en de rest van de zwangerschap ook niet meer zo spoedig verloopt. Ik verlang naar een duwtje in de rug! En hier boven op komt nog eens de angst dat het allemaal te laat word, er is verschillende keren gezien dat ik anderhalve week verder ben op groeiecho's, maar toch houden ze voor de zekerheid de huidige datum aan, maar toch ben ik constant bang dat ze blijft zitten en straks te laat gehaald gaat worden Mijn vraag is nu dus.. wat is er voor nodig dat mijn verloskundige me zou willen strippen of zelfs inleiden, mocht het strippen niet willen?
Hoihoi, Tja wat is er voor nodig......voor mij lastig om te zeggen want ik kan wel willen maar jou verloskundige moet het doen! Geef duidelijk aan dat je er door heen zit, dat je veel voorweeen hebt, dat je evt voor consult naar de gyn wilt. Meer kan je niet doen. De verloskundige hebben ehct het beste met je voor en me tje kindje! JE hebt het vast al gedaan.......maar is het geen blaasonsteking dat zit te vervelen? Sterkte meis!! Imke