te zwaar? WTF

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door trubbel, 2 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    oh correctie, dat is je andere dochtertje sorry, snapte het al niet :p

2. miffy11

miffy11 Niet meer actief

haha nee, fenne (7 maanden) houd van chocolade mousse, mila (2 jaar) moet friet en pizza..

wel krom, fenne is weer te zwaar, mila is te licht, dus schelen 1,5 jaar en 1,5 kilo ;)

3. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België

Maar zoals ik al zei, dat kan met alle dingen.;)
    Heb ook niet gezegd dat het gezond is, maar in mijn ogen is het wel beter dan cola ofzo.
    Plus dat er ook nog eens kindjes zijn (zoals ik vroeger) die helemaal niet graag melkproducten lusten, dan ben je wel blij als tenminste dat bekertje chocomelk erin gaat.;)

4. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    alyssa was de laatste keer op he cb ook te dik (zo zei die muts dat ook echt).
    vond het wel logisch dat ze dat zei want haar lengte zat op de onderste lijn en haar gewicht op het gemiddelde.
    we waren net daarvoor een weekend weg geweest en ze had dus niet supergezond gegeten en veel gesnoept.
    daar komt nog bij dat alyssa eerst zwaarder wordt en dan een groeispurt krijgt.

niet te veel van aantrekken hoor, ze kijken daar meer naar cijfertjes dan naar de kinderen zelf.

liefs doris

5. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    te zwaar nou daar snap ik echt niks van. mijn dochter is 1 meter precies en weegt 15 kg. lang en slank. kan me niet voorstellen dat je meteen te zwaar bent met 1 kg extra. laat ze lekker lullen.

mijn zoontje is ook te dik, noemde ze laatst lomp vet :$
    inderdaad hij is dik maar wat nu, een dieet bij een baby. zijn gestoort zeker. mijn zoon weegt 12,5 kg met 83cm

6. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    ' lomp vet' ???? volgens mij was ik echt opgestaan en weg gelopen!!!!

7. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    Ik kreeg zelfs te horen toen de kleine 3 maanden was dat ze te dik werd (netjes binnen de curve, wel bovenaan)
    Ze kreeg verdorie echt alleen borstvoeding, hoe zou ik haar dan op dieet moeten zetten???
    Ik heb braaf geknikt en naar huis gegaan. Domme dozen af en toe!!

8. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Dit is toch helemaal niet te zwaar :(.

Mijn zoontje was met 3,5 jaar 104cm en woog net 15kg. Hij draagt nu broeken 104 en ik loop stad en land af om smalle broeken te vinden omdat het anders van zijn kont afzakt, ook met knoopsgat-elastiek. Hij krijgt elke dag een glas yoki of chocomelk want hij mag van mij wel een beetje aankomen. Hij eet hartstikke goed, maar is altijd in beweging. Als hij niet goed zou eten dan zou ik niet elke dag chocomel geven, want het vult best wel.

Meis, je weet zelf wat het beste is voor je kindje en laat je niet gek maken!

9. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Wat vermoeiend he. Mijn oudste (wordt zondag 3) is 91cm en weegt 11 kilo, zit dus onder de onderlijn volgens het CB, of ik me nu niet druk ging maken? Ze proberen je het gewoon aan te praten :$. Nou ik maak me niet druk, mijn dochter is gewoon klein en fijn, maar groeit gewoon in haar eigen lijn. Dan denk ik prima toch? Mijn dochter krijgt ook zo nu en dan friet, chips en chocomel, lekker toch?? Moet kunnen :D Succes ermee!!!

10. angel81

angel81 Bekend lid

10 apr 2007
    920
    0
    0
    Hahahahaha, ach ja, het consternatiebureau.... Altijd weer wat he!?

11. iets nieuws

iets nieuws Niet meer actief

Hier is Merijn net gewogen en gemeten.

Hij is 3,1 jaar.
    102 cm
    15,8 kilo

Was prima zeiden ze.

En hij drinkt elke dag yogho. Hij drinkt geen melk en krijgt zo dus mooi wel zijn calcium binnen.
    En qua calorieën scheelt het bijna niets.
    En vanavond eten we heerlijk pizza, na de bonen van gisteren.

12. mamaSuusenTessa

mamaSuusenTessa Bekend lid

8 okt 2010
    893
    0
    16
    NULL
    Eindhoven
    Als ik jou was zou ik me er niet druk om maken.Het is jouw kind.Jij weet,neem ik aan,wat het beste is voor hem.
    Alleen als ik sommige reacties lees :( .De moeders zeggen dat ze weten dat hun kind wat aan de zware kant is,maar houden daar verder geen rekening mee.Ik vind dat je wel het juiste voorbeeld moet geven.Als mijn kinderen "aanleg" zouden hebben om dik te worden,dan zou ik nu al minder snoep geven en zoete drankjes zijn dan al helemaal uit den bozen.Straks heb je een kind van 5 met overgewicht...dat is pas zielig!

Deel Deze Pagina